پلتفرم پرداخت بدون تماس Tap to Phone ویزا عملیاتی شد

به گزارش گروه  تحقیق و ترجمه عصربانک، پس از اجرای آزمایشی پلتفرم پرداخت بدون تماس Tap to Phone ویزا طی یک سال گذشته، این شرکت با در نظر گرفتن رشد این طرح در ایالات متحده و سایر نقاط جهان از طریق بیش از 35 شریک جدید در دسترس بودن این سرویس را در بیش از 15 بازار اعلام کرد.

در این خدمت، تلفن‌های هوشمند یا تبلت‌های اندرویدی نسل فعلی به کارتخوان مبتنی بر نرم‌افزار (softPOS) بدون نیاز به اضافه کردن سخت‌افزار تبدیل می‌شوند که توسط آنها پرداخت بدون تماس با ضربه زدن به گوشی انجام می‌شود.

به عنوان بخشی از تعهد ویزا به دیجیتالی کردن 50 میلیون کسب‌وکار کوچک و خرد به مشاغل کمک می‌کند تا به سرعت پرداخت‌های بدون تماس را در هر مکان و هر زمان انجام دهند.

تعداد پذیرندگان استفاده کننده از این محصول طی سال گذشته 200٪ رشد کرده که در کشورهای مختلف اروپا، خاورمیانه، آفریقا، آسیا، اقیانوسیه و آمریکای لاتین زندگی می‌کنند.

فرصت‌های این خدمت جدید بر اساس آمار

2 میلیارد دستگاه اندرویدی در سطح جهانی می‌توانند به ابزارهای پذیرش پرداخت تبدیل شوند.

در حال حاضر کمتر از 10٪ از پذیرنده‌های خُرد در بسیاری از بازارهای نوظهور، پرداخت دیجیتال را قبول می‌کنند و خدمت Tap to Phone ویزا برای 180 میلیون پذیرنده خُرد و کوچک در سراسر جهان می‌تواند نوید بخش تحول در پرداخت‌شان باشد.

در یک نظرسنجی انجام شده توسط ویزا ، 63٪ از پذیرنده‌های خرُد و کوچک گفتند که آنها به احتمال زیاد Tap to Phone را در کسب‌وکار شخصی خود پیاده‌سازی می‌کنند و بیش از 50٪ از مصرف‌کنندگان گفتند که اگر به آنها پیشنهاد شود احتمالاً از آن استفاده می‌کنند.

پنج سال پیش بود که ویزا تصمیم گرفت که اشیاء و یا موبایل را قادر به عملیات پرداخت کند و امروز ما می‌توانیم بسیاری از همان دستگاه‌ها را با  Tap to Phone ویزا قادر به پذیرش پرداخت به روش بسیار ساده کنیم.

با وجود میلیاردها تلفن در سراسر جهان، فرصتی که با استفاده از آنها به عنوان دستگاه‌های پذیرش پرداخت فراهم می‌شود بسیار زیاد است.  Tap to Phone ویزا می‌تواند یکی از بهترین روش‌ها برای ایجاد مجدد تجربه خرید فیزیکی باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.