بیمه کوثر 188میلیارد ریال غرامت فوت در اثر کرونا پرداخت کرد

بیمه کوثر در 6ماه نخست امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و فوت بیمه‌گذاران مبتلا به کووید19، مبلغ 188میلیارد ریال خسارت به ذی‌نفعان بیمه‌های زندگی پرداخت کرده است.

به‌گزارش روابط‌عمومی و اعلام معاون بیمه‌های زندگی بیمه کوثر، با توجه به شیوع بیماری کرونا در پایان سال1398 و تحت‌پوشش قرارگرفتن بیمه‌شدگان در اثر فوت به هر علت در بیمه‌های زندگی بیمه کوثر، در 6 ماه نخست امسال هزینه هزارو500 پرونده فوت بیمه‌شدگان بیمه‌های زندگی به ذی‌نفعان پرداخت شده است.

مرتضی کامرانی با بیان اینکه امروزه مهم‌ترین چالش و نگرانی بسیاری از افراد جامعه، نبود امنیت شغلی و حمایت مالی از خانواده‌ در زمان ازکارافتادگی و فوت سرپرست خانواده است، افزود: بیمه کوثر با افتخار توانسته است رسالت خود را با هدف به حداقل رساندن نگرانی و دغدغه‌های بیمه‌گذاران، با ارایه طرح حمایت از بیمه‌گذاران بیمه‌های زندگی به انجام برساند.
وی افزود: با همه‌گیری این ویروس در پایان سال گذشته، معاونت بیمه‌های زندگی بیمه کوثر با هدف کاهش آلام خانواده‌های بیمه‌شدگان، تشکیل کارگروهی متشکل از کارشناسان فنی این حوزه را در دستور کار قرار داد و به‌عنوان نخستین شرکت بیمه‌ای، طرح حمایت از بیمه‌گذاران بیمه‌های زندگی را ارایه کرد.

معاون بیمه‌های زندگی بیمه کوثر با بیان اینکه بیمه کوثر در این طرح، پوشش‌های حمایتی و پرداخت خسارت غرامت فوت به ذی‌نفعان در کوتاه‌ترین زمان ممکن را محقق کرده است، افزود: باتوجه به اینکه بستری در بیمارستان باعث کاهش درامد و در نهایت ایجاد نگرانی و دغدغه برخی از افراد در پرداخت اقساط حق‌بیمه می‌شود، در این طرح چنانچه بیمه‌گذاران به‌علت ابتلا به بیماری کووید19 در بیمارستان بستری شوند، بیمه کوثر حق بیمه ماه بستری و ماه بعد را برای او پرداخت می‌کند.

کامرانی تاکید کرد: همچنین چنانچه بیمه‌گذاران از محل بیمه‌نامه‌های زندگی وام دریافت کرده باشند، شرکت متعهد است که اقساط وام ماه بستری و ماه بعد از آن را نیز پرداخت کند.

وی در پایان اظهار داشت: از زمان شروع این طرح تاکنون، 25نفر از بیمه‌گذاران بیمه‌های زندگی و اعضای خانواده‌شان حمایت و از مزایای این طرح بهره‌مند شده‌اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.