قیمت بیت‌کوین از 16هزار دلار گذشت

ارزش بیت‌کوین 123 درصد از ابتدای سال جاری تا حالا و 50 درصد طی همین فصل بالا رفته است.

 به گزارش راشا تودی، ارزش برترین ارز مجازی دنیا، بیت‌کوین، در روز پنجشنبه از 16157 گذشت و به بالاترین رقم از ششم ژانویه 2018 رسید. تحلیلگران می گویند بسیاری از شرکت‌های مالی به ارزهای دیجیتال روی آورده‌اند.

بیت کوین در ساعت 12:34 به وقت گرینویچ 15830 دلار معامله شد. ارزش این ارز مجازی 123 درصد از ابتدای سال جاری تا حالا افزایش یافته است. قیمت بیت‌کوین 50 درصد طی همین فصل بالا رفته است.

تحلیلگران رشد قیمت بیت‌کوین را نتیجه قبول آن توسط بسیاری از شرکت‌های عمومی و سرمایه‌گذاران برجسته به عنوان یک سرمایه ارزشمند می‌دانند.

تمایل به بیت‌کوین در 2020 مخصوصاً پس از اوج قیمت آن در بیست هزار دلار از سوی موسسات مالی افزایش یافته است.

شرکت بزرگ فناوری مالی «پی پل» ماه گذشته اعلام کرد ساختارهای جدیدی ایجاد خواهد کرد که کاربران بتوانند بیت کوین، اتر، بیت کوین کش و لایت کوین هم تجارت کنند. این شرکت قصد دارد از ابتدای 2021 به مشتریانش اجازه دهد برای خرید از ارزهای مجازی استفاده کنند. شرکت پی پل از شبکه‌ای از 26 میلیون خرده‌فروش تشکیل شده است.

یک شرکت فناوری مالی دیگر به عنوان «اسکوئر» که تحت مدیریت مدیرعامل توییتر قرار دارد اعلام کرد 50 میلیون دلار بیت کوین خریداری کرده است. این شرکت مدت‌هاست خدمات ارز مجازی به کاربران خود ارائه می‌دهد.

ارزش معروف‌ترین و ارزشمندترین ارز مجازی دنیا در سال جاری میلادی مانند اواخر 2017 بیش از دو برابر شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.