اینوگرافیک/ روش برداشت وجه بدون کارت از خودپردازهای بانک تجارت

آبا با برداشت وجه بدون کارت از خودپردازهای بانک تجارت آشنا هستید؟ استفاده از خدمات بدون کارت بانک تجارت راهی سریع و مطمئن برای برداشت آنی وجه نقد بدون همراه داشتن کارت از دستگاه‌های خودپرداز این بانک است.

حتماً برای شما هم اتفاق افتاده که  کارت بانکی خود را به همراه نداشته باشید. اما اگر مشتری بانک تجارت هستید اصلا جای نگرانی نیست. خدمات بدون کارت بانک تجارت این امکان را فراهم کرده است تا بدون در اختیار داشتن کارت بانکی به راحتی از خودپردازهای بانک تجارت، برداشت وجه انجام دهید و نگرانی همراه نداشتن کارت بانکی را نداشته باشید.

در واقع به زبان ساده‌تر استفاده از خدمات بدون کارت و برداشت وجه بدون کارت از خودپردازهای بانک تجارت راهی سریع و مطمئن برای برداشت آنی وجه نقد بدون همراه داشتن کارت از دستگاه‌های خودپرداز این بانک است.

برداشت وجه بدون کارت از خودپردازهای بانک تجارت

برای این کار تنها کافی است از طریق درگاه‌های بانکداری الکترونیک بانک تجارت وارد بخش «خدمات بدون کارت» شوید و سپس با ثبت مشخصات کارت و تعریف یک رمز4رقمی دلخواه، سیستم یک رمز 8رقمی یکبارمصرف با اعتبار 48ساعته از طریق پیامک برای شما ارسال می‌کنید تا شما بتوانید با مراجعه به خودپردازهای بانک تجارت و انتخاب گزینه «خدمات بدون کارت» با وارد کردن رمز8رقمی که برای شما پیامک شده است و ورود رمز4رقمی که تعیین کرده‌اید تا سقف 2میلیون ریال در روز برداشت کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.