کسب امتیاز 4.8 سامانه «همراه بام ملی» در کافه بازار

آمارهای کافه بازار، بزرگترین مرجع دانلود و نصب برنامه‌های اندرویدی نشان می‌دهد همراه بام بانک ملی که توسط شرکت داده‌ورزی سداد به کاربران ارائه شده است، با بیش از 2 میلیون نصب و کسب امتیاز 4.8، جایگاه ممتازی بین اپلیکیشن‌های مالی و بانکی موجود در کافه بازار را به خود اختصاص داده است.

اپلیکیشن همراه بام جدید با تکیه بر طراحی کاربر محور و بهره جستن از نظرات کاربران خود طی چهار سال گذشته، سلایق و انتظارت کاربران خود را شناسایی کرده و مطابق با استاندارهای روز دنیا در حوزه طراحی، پیاده‌سازی و روانه بازار شده است.در این اپلیکیشن، ویژگی‌هایی نظیر بهبود تجربه کاربری، کارایی و ساده‌سازی فرآیندهای بانکی مد نظر قرار گرفته‌اند.

 

با همراه بام ملی، می‌توانید به خدماتی از قبیل ورود با اثر انگشت، انواع انتقال وجه، کارت به کارت، صورتحساب، پرداخت قبوض خدماتی از طریق بارکدخوان، پرداخت اقساط تسهیلات، خرید شارژ، شارژ خودکار، مانده کارت، صورت‌حساب تسهیلات، افزودن تسهیلات دیگران، خدمات چک، خرید بسته اینترنت، نیکوکاری و… در بستر یک اپلیکیشن دسترسی داشته باشید.

نحوه استفاده از اپلیکیشن

شما با نام کاربری و رمز عبور سامانه اینترنتی بام بانک ملی ایران؛ می‌توانید وارد همراه بام ملی شوید و از خدمات آن استفاده نمایید. چنانچه تاکنون ثبت نام نکرده‌اید، می‌توانید جهت ثبت نام بدون نیاز به حضور در شعبه، به سامانه بام بانک ملی ایران به آدرس https://my.bmi.ir/portalserver/signup مراجعه نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.