حل نیمی از مسائل پذیرندگان به واسطه دانش مرکز تماس ایران کیش

دانش و تخصص کارکنان مرکز تماس ایران کیش بیش از 50 درصد مسائل مربوط به پذیرندگان را حل می کند.

کارشناسان متخصص این مرکز با طی دوره های مختلف آموزش های تئوری و عملی و همین طور به روز، به صورت 24 ساعته و بر اساس درخت دانش آماده پاسخگویی به کلیه پرسش‌های پذیرندگان هستند.

مرکز تماس ایران کیش پاسخگوی تمامی موارد مربوط به درخواست‌ها و نیازهای مشتری اعم از راهنمایی مشتری برای چگونگی استفاده از وس‌ها و خدمات ارزش افزوده، تغییرات محل صنف، در خواست های ویرایش و بروز رسانی اطلاعاتی که منجربه اعزام پشتیبان به محل می شود، پرسش هاو رفع ابهامات متداول پذیرنده و حل مسائل خرابی دستگاه های کارتخوان، مغایرت‌های مالی تراکنش ها و موارد مربوط به درگاه‌های پرداخت اینترنتی و اپلیکیشن پات و …است.

این مرکز به صورت میانگین روزانه 6500 تماس ورودی را پاسخ می دهد.

با توجه به نوع فعالیت مرکز تماس این مرکز در 4 شیفت کاری و به صورت شبانه روزی پاسخگوی تماس مشتریان می باشد. جهت سنجش میزان رضایت پاسخگویی در انتهای هر مکالمه مشتریان می توانند میزان رضایتشان را از نحوه پاسخگویی (بین عدد یک کمترین و 5 بیشترین) اعلام نمایند. بخشی از نمره ارزیابی عملکرد کارشناسان مرکز تماس با توجه به میزان نمرات و میزان رضایت اعلام شده توسط مشتریان لحاظ می گردد و علاوه بر این مورد مکالمات تمامی کارشناسان به صورت روزانه  توسط کارشناسان کنترل کیفیت شنود شده و مورد ارزیابی قرار میگیرد.

با شماره گیری 1688 می توانید از خدمات این مرکز بهره‌مند شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.