تقویت ارتباطات و شناسایی نیازهای روز جامعه، رسالت اصلی شبکه فروش بیمه

قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا، بازاریابی را یکی از ابزارهای مهم مدیریتی عنوان و بر تلاش مضاعف شبکه فروش برای توسعه خدمات بیمه‌ای با بهره‌گیری از مزیت‌های رقابتی در این صنعت تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه دانا،حسین حسینی در گفتگویی، با اشاره به 13 آذر، سالروز تاسیس شرکت بیمه دانا و روز ملی بیمه، ضمن تبریک به کارکنان و شبکه فروش این شرکت اظهار داشت: نمایندگان و کارگزاران از یک سو، و انجام تبلیغات اثربخش از سوی دیگر، ابزارهای اصلی صنعت بیمه جهت جذب هر چه بهتر بازار، شناسایی بازارهای جدید و افزایش فروش می باشند، لذا ضرورت دارد اشخاصی که در این عرصه حضور دارند، با گذراندن دوره‌های آموزش فنی و تخصصی و به‌روز کردن اطلاعات خود، با استفاده از ظرفیت ها، توانایی‌ها و مزیت های رقابتی، نسبت به شناسایی بازارهای جدید اقدام کنند تا از این طریق نقش موثری در افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور ایفا نمایند.

وی، عناصر محیطی، پاسخ‌های رفتاری و معیار‌های سنجش را به عنوان اجزای اصلی بازاریابی دانست و افزود: با توجه به نیاز جامعه و خواسته‌های مشتریان، توان پرداخت آنها و فرصت‌های پیش رو، می‌توان از نمایندگان و شبکه فروش صنعت بیمه انتظار داشت با ایجاد و تقویت دامنه ارتباطات، تعامل، هماهنگی و تغییر نگرش، نسبت به بازاریابی و شناسایی نیازهای روز جامعه اقدام کنند.

قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا از شبکه فروش این شرکت خواست در مدت باقیمانده تا پایان سال جاری، با انجام برخی اقدامات مهم و حیاتی از جمله پیشنهاد بیمه نامه‌هایی متناسب با نیازهای شناسایی شده بازار، شناخت بازار هدف، ارزیابی دقیق ریسک، تقویت فن بیان و آموزش‌های کاربردی ارتباط با مشتری، حجم پرتفوی‌ خود را افزایش دهند و این شرکت را در رسیدن به اهداف پیش بینی شده خود یاری کنند.

حسینی، در بخش پایانی اظهارات خود، استفاده از فضای دیجیتال و بهره وری از کسب و کار دیجیتالی را در عرصه رقابت‌های صنعت بیمه ضروری دانست و ابراز امیدواری کرد: در سایه تلاش مضاعف و همت والای کارکنان بیمه دانا، به ویژه شبکه فروش، این شرکت به اهداف پیش بینی شده خود تا پایان سال جاری نائل شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.