استعلام ضمانتنامه‌های ریالی بانک کارآفرین

با استفاده از سامانه استعلام ضمانتنامه‌های ریالی بانک کارآفرین نسبت به استعلام اصالت و اعتبار ضمانتنامه‌های بانکی اقدام نمایند.

سامانه استعلام ضمانتنامه‌های بانک کارآفرین به همه ذینفعان ضمانتنامه‌های ریالی بانک این امکان را می‌دهد که در صورتی که ضمانتنامه‌‌ای توسط این بانک و به نفع آنها صادر شده باشد، با تکمیل اطلاعات درخواستی از دو روش «استعلام با کد اختصاصی ضمانتنامه (سپام) و شناسه ملی ذینفع» و «استعلام با شماره ضمانتنامه» از اصالت ضمانتنامه صادره و مفاد آن اطمینان حاصل کنند.

استعلام ضمانتنامه‌های ریالی بانک کارآفرین

با استفاده از این سرویس، ذینفعان ضمانتنامه می‌توانند با داشتن اطلاعات شماره منحصر به فرد 16 رقمی ضمانتنامه مدنظر و شماره ملی / شناسه ملی ذی‌نفع ضمانتنامه، نسبت به استعلام اصالت و اعتبار ضمانتنامه‌های صادره بانک کارآفرین اقدام نمایند.

همچنین با استفاده از سرویس سرویس استعلام ضمانتنامه‌های صادره از بانک‌های کشور، ذی‌نفعان ضمانتنامه می‌توانند با وارد نمودن کد منحصر به فرد 16 رقمی ضمانتنامه مدنظر و شماره ملی / شناسه ملی ذی‌نفع ضمانتنامه، آخرین وضعیت ضمانتنامه را در سامانه سپام بانک مرکزی استعلام نمایند.

استفاده از این سرویس محدود به ضمانتنامه‌های صادره بانک کارآفرین نبوده و ذی‌نفعان ضمانتنامه می‌توانند جهت استعلام ضمانتنامه‌های صادره سایر بانک‌ها نیز از این سرویس استفاده نمایند.

بدیهی است امکان پاسخگویی به استعلام ضمانتنامه‌های صادره سایر بانک‌ها و همچنین صحت پاسخ استعلام برای ضمانتنامه‌های مذکور وابسته به ارسال کامل، به موقع و صحیح اطلاعات از طرف بانک صادرکننده ضمانتنامه به سامانه سپام بانک مرکزی است.

برای استعلام ضمانتنامه‌های ریالی بانک کارآفرین از دکمه زیر استفاده کنید.

استعلام ضمانت‌نامه‌های بانک کارآفرین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.