کسب تندیس طلایی رضایت مشتری توسط بیمه دی

دهمین همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری، امروز چهارشنبه 26 آذرماه در مرکز بین المللی رایزن و با حضور مهمترین و معتبرترین برندهای ایرانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه دی؛ برگزارکنندگان این همایش، بیمه دی را به سبب برداشتن گام‌های موثر در جلب رضایت مشتریان، شایسته‌ی دریافت تندیس طلایی که عالی‌ترین سطح می‌باشد دانسته و به همین مناسبت، لوح تقدیر همایش را به محمدرضا کشاورز مدیرعامل بیمه دی اهداء نمودند.

مدیرعامل بیمه دی در این همایش ضمن ابراز خشنودی از کسب چنین موفقیتی، آن را حاصل عملکرد سلامت و حرفه‌ای گری بیمه دی دانسته و انسجام سازمانی، مسئولیت پذیری همه ارکان سازمان را، در راه دست‌یابی به این توفیق حائز اهمیت دانست.
محمدرضا کشاورز اظهار امیدواری کرد با ادامه‌ی روند مشتری مداری در بیمه دی، این شرکت چشم‌انداز خود را محقق نماید و به پدیده‌ی محبوب مشتریان در صنعت بیمه تبدیل شود.

در این همایش همچنین، اندیشمندان عرصه‌ی اقتصاد مانند دکتر سید حمید پورمحمدی معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور، حسین میر محمد صادقی رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران، دکتر فرهنگی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، مهندس سلیمانی معاون حقوقی اتاق بازرگانی ایران و مهندس مظفر علیخانی معاون استان‌ها و تشکل‌های اتاق ایران به بیان دیدگاه‌های خود با رویکرد رضایت‌مندی مشتری پرداختند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.