تجهیز شعبه‌های بانک ‌پاسارگاد به دستگاه‌های نوبت‌دهی هوشمند

بانک‌ پاسارگاد 205 شعبه خود را مجهز به دستگاه‌های نوبت‌دهی هوشمند با سنسورهای حرکتی یا پدالی کرده‌است.

گسترش ویروس کرونا، قدرت انتقال بالای آن و ماندگاری این ویروس بر روی سطوح، از جمله دغدغه‌هایی است که این روزها با آن مواجه هستیم. دستگاه­‌های اخذ نوبت در شعبه‌ بانک‌ها از جمله سطوحی هستند که به دلیل لمس مستمر توسط مشتریان و نحوه کارکرد می‌توانند منجر به گسترش این بیماری شوند.

بانک‌پاسارگاد به‌منظور جلوگیری از انتقال ویروس و حفظ سلامت مشتریان، 205 شعبه خود را مجهز به دستگاه‌های نوبت‌دهی هوشمند  با سنسورهای حرکتی یا پدالی کرده‌است.

سامانه نوبت‌دهی هوشمند بانک‌پاسارگاد خدمت دیگری است که پیش از این در این بانک ارائه می‌شد و بهره‌مندی از آن در دوران شیوع ویروس کرونا می‌تواند در قطع زنجیره انتقال این ویروس مؤثر باشد. علاوه بر این بهره‌مندی از سامانه نوبت‌دهی هوشمند، امکان برنامه‌ریزی و مدیریت زمان و صرفه‌جویی در وقت و هزینه را برای مشتریان گرامی فراهم می‌کند.

دستگاه‌های نوبت‌دهی هوشمند

به این ترتیب هم‌میهنان گرامی می‌توانند پیش از مراجعه به شعبه، از طریق پیامک کوتاه کدشعبه مورد نظر را به شماره 10008289 ارسال و نوبت خود را رزرو کرده و بر اساس شماره نوبت دریافتی، زمان تقریبی انتظار و زمان مناسب برای مراجعه به شعبه‌، برنامه‌ریزی کنند.

گفتنی است مشتریان گرامی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بانک‌پاسارگاد به نشانی www.bpi.ir مراجعه و یا با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی به شماره 82890 تماس حاصل کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.