نمایشگاه 24 ساعته شرکت داده‌ورزی سداد

بانک ملی ایران، با هدف بهره مندی بیشتر از قابلیت های فناوری اطلاعات و خدمت رسانی بهتر به آحاد جامعه، اقدام به تأسیس شرکت داده ورزی سداد نمود. براین اساس شرکت داده ورزی سداد در تاریخ  1378/03/13 در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری برای مدت نامحدود به ثبت رسید.

این شرکت از بدو تاسیس تاکنون با ایجاد روندی پویا به منظور بهره برداری صحیح و اصولی از ابزار فناوری اطلاعات همگام با انتظارات بانک و همسو با توسعه فناوری فعالیت نموده است.

حاصل تلاش‌های انجام شده طی سال‌های اخیر سبب گردیده تا در حال حاضر مجموعه‌ای توانمند و تخصصی با کادری مجرب متشکل از مدیران، مشاوران، کارشناسان، و تکنیسین‌های امور فناوری اطلاعات، طیف گسترده‌ای از خدمات مشاوره، طراحی، تولید، تأمین، مدیریت، نظارت، راهبری و پشتیبانی راه حل ها و سیستم ها در حوزه‌های سخت افزار، نرم افزار و ارتباطات را به ادارات مرکزی، ادارات امور شعب، شبکه شعب و مشتریان خاص بانک ملّی ایران و … ارائه نمایند. ایجاد گروه‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات، جذب کارشناسان و متخصصین مسلط به فناوری‌های نوین، آموزش مستمر کارکنان شرکت، ارتقاء توان فنی و علمی شبکه نمایندگی‌ها در استان‌های کشور، توسعه و تقویت شبکه امدادشعب، مشارکت و تعامل با سایر شرکت‌های تخصصی و پشتیبان در امور بانکی و تحقیق و پژوهش، بخشی از فعالیت‌هایی است که بطور مستمر توسط شرکت داده ورزی سداد پیگیری می‌گردد تا با حفظ ساختار تخصصی مناسب، پاسخگوی انتظارات نظام بانکی باشد.

از سال 1393 و در راستای چابک سازی و تفکیک تخصصی فعالیت های مجموعه، این شرکت مطابق با الگوی سازمانی هلدینگ اداره می گردد و مشتمل بر سه شرکت :  پارس تکنولوژی سداد (شرکت تابعه) و  پرداخت الکترونیک سداد (شرکت تابعه) و   فناوری اطلاعات راهبر سداد (شرکت تابعه) می باشد.

در حال حاضر این مجموعه، با تکیه بر تجربه و توان تیم تخصصی خود با بیش از 2500 نفر نیروی انسانی با تحصیلات دانشگاهی و عمدتاً در رشته های فنی و فناوری اطلاعات ، راهبری و اجرای پروژه های مختلف در حوزه های تولید، توسعه، پشتیبانی، ارائه خدمات فنی، نظارتی و مشاوره ای نرم افزارهای بانکی، پیاده سازی سامانه های امنیتی، خدمات پرداخت الکترونیکی، طراحی، پیاده سازی و اجرای طرح های زیرساختی در سطح بانک ملی ایران در سراسر کشور را برعهده دارد.

برای آشنایی با محصولات و خدمات داده ورزی سداد روی عکس زیر کلیک کنید:

  • آدرس سایت:

https://sadad.co.ir/fa/

  • تلفن: 88704858
  •  دورنگار: 88703503
  •   آدرس: خیابان احمد قصیر (بخارست) نبش کوچه نهم پلاک 3
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.