شماره تماس و خدمات مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت

مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت با ساختاری مشتری مدار و خدمت محور جهت مکانیزه نمودن کانال‌های ارتباطی بانک و مشتری راه‌اندازی گردیده است. این مرکز در واقع یک نقطه دسترسی به اطلاعات انواع خدمات بانک تجارت است که بر حسب درخواست مشتری ارائه می شود.

در تماس با این مرکز می توان به راحتی پاسخ سوالات خود را در زمینه‌های خدمات بانکی دریافت نموده و مشکلات بانکی خود را مطرح و پیگیری نمود. مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت با استفاده از فن‌آوری‌های رایانه ای، تلفن و نمابر به طور شبانه روزی در خدمت مشتریان می‌باشد.

خدمات قابل ارائه در مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت

  • اطلاع رسانی درخصوص انواع حساب‌ها، خدمات و تسهیلات در شبکه بانک تجارت بر اساس آخرین دستور العمل ها و قوانین صادره
  • دریافت و پیگیری نظرات، انتقادها و شکایتهای مردمی و ارائه پاسخ لازم در سریعترین زمان ممکن
  • پیگیری مشکلات بانکی، ارباب رجوع و مشتریان تا حصول اطمینان از رفع مشکل
  • امکان برقراری ارتباط مستقیم با مدیران ارشد بانک
  • ارائه اطلاعات کلیه شعب و واحدهای ستادی بانک در سراسر کشور
  • ارائه آخرین نرخ خرید و فروش روزانه ارز و سکه در بانک تجارت

نحوه ارتباط با مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت

  • ارتباط از طریق تلفن: مشتریان بانک تجارت در تهران و مراکز استانها با شماره تلفن 1554 و سایر شهرستانها با شماره 02188852200 (90 خط) می توانند در تمامی ساعات شبانه روز و هفت روز هفته با ما تماس حاصل نمایند.
  • ارتباط از طریق پیام کوتاه یکی دیگر از کانال‌های ارتباطی این مرکز با شما و بالعکس ارسال پیام کوتاه از طریق شماره 100084 است.

می‌توانید با ارسال پیام کوتاه به این مرکز پاسخ سوال و اطلاعات مد نظر خود را به صورت پیام کوتاه دریافت نمایید.

  • ارتباط از طریق سایت اینترنتی بانک: با مراجعه به سایت اینترنتی بانک به نشانی www.tejaratbank.ir وانتخاب منوی” تماس با ما”امکان ارسال پیام در محیط وب مهیا می باشد . به محض ارسال پیام از طریق کانال های فوق، کارشناسان مستقر در مرکز ارتباط مشتریان بانک نسبت به دریافت پیام و پیگیری امور بانکی شما در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام و نتیجه را به شما منعکس خواهند نمود.
6 نظرات
  1. محمد می گوید

    کد فعال سازی همراز برام نمیاد

  2. ترابی می گوید

    با سلام
    پس از ارتقا نرم افزار گوشی iOS سیستم 7 اپلیکیشن های همراه بانک و همراز غیرفعال شدند که با حذف کردم و مجدد نصب ، خوشبختانه همراه بانک مجدد فعال شد اما اپلیکیشن همراز پس فعال کردن رمز پویا از عابر بانک و گرفتن شماره سریال و پیامک رمز فعال سازی ، اجازه شناسایی کارت بانکی را نمیدید و پیام ارسال میکنه توکن شما بر روی دستگاه غیر فعال است لطفا نسبت به حذف آن اقدام نمایید
    تومن من بغیر از این گوشی جایی دیگه نصب نکرده ام لطفا من را راهنمایی کنید
    ممنون

  3. Anisa می گوید

    سلام خسته نباشین میخواستم وام سهام عدالت بردارم میشه راهنمایی کنید ممنونم

  4. پویا می گوید

    سلام من 20 تومان شارژ خریدم از همراه بانک
    واریز سیمکارتم نشد از حسابمم کم هم شده
    هیچکس هم پیگیری نمیکنه پولو خوردن الان چند روزه

  5. عبدالله می گوید

    سلام حساب من حدود ماه مسدوده کجا مراجعه کنم

  6. مرندی می گوید

    سلام
    من جهت دریافت رمز یکبار مصرف با راه اندازی همراز بانک اطلاعات سریال و رمز احتیاج هستش چطوری دریافت کنم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.