جایزه 20 میلیون تومانی برای معرفی مراکز غیرقانونی استخراج رمزارز

سخنگوی صنعت برق کشور با اشاره به اینکه، مراکز غیرقانونی استخراج رمزارز، سبب تخریب شبکه برق و مصرف بیش از اندازه برق هستند افزود: افرادی که این مراکز غیرقانونی را معرفی کنند تا 20 میلیون تومان جایزه دریافت خواهند کرد.

مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه امسال شرایط سختی در تامین برق کشور وجود دارد، افزود: صنایعی که بیش از دیماند خریداری شده برق مصرف کنند، ابتدا تذکر دریافت می‌کنند و درصورت تکرار، جریمه و برقشان قطع خواهد شد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر مصرف برق کشور در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته, 4.5 درصد افزایش یافته که بخش عمده آن در بخش صنایع و بخشی نیز در حوزه خانگی و تجاری بوده است.

سخنگوی صنعت برق گفت: در بخش اداری نیز کنترل‌های از سوی مشترکان برق و گاز انجام می‌شود و اداراتی که پس از پایان کار، دستگاه‌های گرمایشی را خاموش نکرده باشند ابتدا تذکر دریافت کرده و در صورت تکرار مدیر مربوطه باید پاسخگو باشد.

رجبی مشهدی با اشاره به اینکه، مراکز غیرقانونی استخراج رمزارز، سبب تخریب شبکه برق و مصرف بیش از اندازه برق هستند افزود: افرادی که این مراکز غیرقانونی را معرفی کنند تا 20 میلیون تومان جایزه دریافت خواهند کرد ضمن اینکه اینکار از طریق سایت و سامانه 121 امکان پذیر است و البته نام این افراد محرمانه خواهد ماند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.