N26 رسیدن به 7 میلیون مشتری در سطح جهان را جشن می گیرد

به گزارش گروه تحقیق و ترجمه عصربانک، پلتفرم بانکداری موبایلی N26، حالا بیشتر از هفت میلیون مشتری در سراسر اروپا و ایالات متحده دارد. دو میلیون نفر از ژانویه 2020 به تعداد مشتریان کلی این شرکت افزوده شده‌اند.

این شرکت دلیل اصلی رشد سریع خود را تأکید بر ارائه قابلیت‌های جدید، بهبود خدمات و انتخاب‌های بیشتر در طی همه‌گیری کرونا برای تأمین نیازهای مشتریان خود می‌داند. این شرکت، با قابلیت پرداخت‌های بدون تماس، tap to pay  به‌وسیله کیف پول موبایلی یا کارت نقدی N26  شروع به کار کرد. علاوه بر این، N26 قابلیتی را ارائه داده که به کاربران اجازه می‌دهد به طور خودکار پرداخت های مکرر را از پلتفرم اصلی خود به هر پلتفرم خاص تنظیم کنند و صرفه جویی در زمان را بدون دردسر انجام دهند.

N26،  همچنین در حال آماده سازی برای ارائه خدمات جدید در سال جاری با استخدام 200 استخدام جدید و گسترش تیم آمریکایی خود است. علاوه بر این،  N26 با استخدام‌های دیگر به تقویت تیم رهبری اجرایی خود ادامه خواهد داد.

در همین رابطه الکس وبر ، مدیر ارشد N26 گفت: همانطور که ششمین سالگرد تولد شرکت خود را جشن می‌گیریم، این انگیزه است که می‌بینیم میلیون ها نفر از جمله بیش از 500 هزار مشتری آمریکایی به N26 اعتماد دارند تا منافع مالی خود را در اولویت قرار دهند. ما یک تجربه بانکی برای زمان هایی که در آن زندگی می کنیم ساخته‌ایم، نه برای نسل خاص، به ویژه در زمان محدود و نامشخصی که امروز در آن زندگی می کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.