هلدینگ فناوری نگاه و شرکت دارا تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

هلدینگ فناوری نگاه در بهمن ماه 1399 تفاهم‌نامه‌ای در زمینه توسعه همکاری‌های مالی و اعتباری با موضوع ارائه خدمات نرم افزاری، سخت افزاری، مشاوره‌ای و سرمایه‌گذاری مشترک با دارا امضا کرد. به‌موجب این تفاهم‌نامه نگاه و دارا در حوزه‌های توسعه نئوبانک، مراودات API، کیف‌پول و پرداخت‌های خرد، Micro Finance و اعتبارسنجی مشتریان همکاری خواهند کرد.

حسین اسلامی، مدیرعامل هلدینگ فناوری نگاه در این مراسم گفت: «در خصوص تعامل بین بانک‌ها و استارت‌آپ‌ها ما نیازمند تغییر اساسی در دیدگاه‌هایمان هستیم. تا کنون قسمی رقابت و به رسمیت نشناختن متقابل میان آنها برقرار بوده است که باعث شده هر دو طرف از مزایای همکاری با هم محروم بمانند. آنچه در نگاه برای ما جذابیت دارد ایجاد فضای کاری متفاوتی میان بانک‌ها، رگولاتوری و فین‌تک‌ها ست. از یک سو بانک‌ها به کمک فین‌تک‌ها می‌توانند چابک‌تر و کارامدتر شوند و فین‌تک‌ها با قرار گرفتن در کنار بانک‌ها می‌توانند مسیر رشد و توسعه را بهتر و سریع‌تر طی کنند. از سوی دیگر در حوزه بانکداری و مالی به دلیل وجود یک رگولاتور مقتدر، فعالیت کردن بسیار سخت است و فین‌تک‌ها نسبت به سایر استارت‌آپ‌ها با دشواری‌های بیشتری مواجه هستند. ما در نگاه می‌کوشیم ضمن نزدیک کردن ادبیات این دو به یکدیگر صدای فین‌تک‌ها را به رگولاتور برسانیم.»

در این مراسم نوید رجایی‌پور، مدیرعامل شرکت دارا گفت: «بسیاری از بانک‌ها امروزه تمایل دارند برای رهایی از بروکراسی‌‌های بسیارشان با شرکت‌های معتبر و کوچک تعامل کنند تا بتوانند سریع‌تر به نتیجه برسند. ما در دارا در پی آنیم تا خدماتمان را در قالب بسته‌های کوچک و سبک ارائه کنیم و از پلتفرم‌های بزرگ و سنگین دوری کنیم»

هادی ابراهیمی، مدیرعامل شرکت نگاه پرداخت نیز در این مراسم ضمن تشکر از همکاری بسیار خوب شرکت دارا گفت: «دارا در انجام کارها بسیار سریع، چابک و حرفه‌ای عمل می‌کند و ما مشتاق همکاری با همه شرکت‌هایی هستیم که در زمینه فین‌تک فعالیت می‌کنند.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.