سامانه پرداخت اپل بیت‌کوین را به رسمیت شناخت

بزرگترین شرکت جهان در زمینه پرداخت بیت‌کوین موسوم به “بیت پِی” اعلام کرد که اپل پِی، سامانه پرداخت شرکت اپل، از پرداخت با ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند.

به گزارش  سی نت، بزرگترین شرکت جهان در زمینه پرداخت بیت‌کوین موسوم به “بیت پی” BitPay روز جمعه اعلام کرد که اپل پی Apple Pay، سامانه پرداخت شرکت اپل، از پرداخت با ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند.

به گفته بیت پی، دارندگان مسترکارت های بیت پی در ایالات متحده هم اکنون می توانند با اضافه کردن کارت های اعتباری ارز دیجیتال خود به سرویس اپل پی، پرداخت‌های خود را چه به صورت آنلاین و چه در فروشگاه ها از این طریق انجام دهند.

برنامه کیف پول بیت پی BitPay Wallet نه تنها از بیت‌کوین بلکه از ارزهای رمزنگاری شده اتر و بیت‌کوین کَش و همچنین سکه های وابسته به دلار USD Coin و دلار جمینی Gemini  پشتیبانی می کند.

بر اساس این گزارش، بیت پی قصد دارد پشتیبانی از سرویس گوگل پی Google Pay و سامسونگ پی Samsung Pay را نیز تا پایان ماه مارس به خدمات خود اضافه کند.

استفان پر، مدیر عامل بیت پی، در بیانیه ای گفت: ما هزاران مشتری برنامه کیف پول بیت پی داریم که از کارت بیت پی استفاده می کنند. افزودن خدمات اپل پی و به زودی سامانه های پرداخت گوگل و سامسونگ استفاده از کارت بیت پی در مکان های دیگر را آسان و راحت می کند.

برای افزودن کارت بیت پی به کیف پول اپل، باید جدیدترین برنامه بیت پی را داشته باشید.

افزودن خدمات ارز رمزنگاری شده به اپل پی به دنبال یک گزارش تحلیلی مبنی بر این که اپل باید مبادله ارز رمزنگاری شده خود را راه اندازی کند، صورت گرفت.

این اقدام اپل همچنین پس از آن صورت گرفت که ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا از علاقه خود به ارز رمزنگاری شده دوج کوین خبر داد.

تسلا اعلام کرده است که به زودی بیت‌کوین را به عنوان ارزی برای خرید اتومبیل های برقی خود قبول خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.