همکاری بازرگانی مبنا کارت آریا و فناپ‌تک در زمینه خوددریافت‌های بانکی

شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا با هدف افزایش سهم  بازار محصولات نوین همچنین پیشبرد پروژه­‌های مشترک با شرکت­‌های نوآور در زمینه تجهیرات بانکی،  اقدام به توسعه همکاری­‌های خود با شرکت فناپ‌تک در زمینه فروش 100 دستگاه خود دریافت بانکی نموده است.

پیرو رشد فناوری دیجیتال در سطح جهانی و اهمیت رقابت با کشورهای پیشگام در این حوزه، ایجاد تغییرات زیرساختی و فرآیندی در نظام بانکی از مباحث اجتناب­‌ناپذیر و مورد توجه برای شرکت‌­هایی پیشرو در سطوح ملی می­‌باشد.

از این رو باتوجه به خط مشی تعریف شده از سوی هیات مدیره ، پروژه­های توسعه‌­ای برای دستیابی به این اهداف با توجه به نیاز صنعت در دست طراحی و بهره بردای می باشد که این پروژه ها با هدف بومی‌سازی و پیشرفت تجهیزات بانکی همچنین در راستای خودکفایی علمی و اقتصادی کشور عزیزمان و با بهره گیری از توانمندی مهندسان، متخصصان و همکاری شرکت­های داخلی در دست اقدام می باشد.

این شرکت بر اساس اهداف خود، چشم‌انداز نوینی در زمینه توسعه سبد محصولات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تا سال 1404 دارد که پروژه فوق بخشی از برنامه‌های کوتاه‌مدت این شرکت می­‌باشد،همچنین تولید دستگاه خود دریافت بانکی و توسعه بازار جهت افزایش خدمات در سطح ملی از برنامه های بعدی بازرگانی مبنا کارت آریا می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.