سقف انتقال وجه در سامانه‌های مدرن بانک توسعه تعاون افزایش یافت

به‌منظور بهره‌مندی مشتریان از ظرفیت و خدمات بانکداری غیرحضوری در بانک توسعه تعاون، سقف انتقال وجه سامانه‌های بانکی در این بانک افزایش یافت.

به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون، با توجه به‌ضرورت اجرای تمهیدات مقابله با فراگیری ویروس کووید 19، در راستای کاهش ترددهای اجتماعی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های بانکداری الکترونیک به‌عنوان جایگزینی برای مراجعه حضوری به شعب بانک‌ها و مطابق دستورالعمل بانک مرکزی، سقف انتقال وجه در سامانه‌های مدرن بانک توسعه تعاون افزایش یافت.

بر اساس تمهیدات جدید پیش‌بینی‌شده سقف انتقال روزانه اینترنت بانک و موبایل بانک توسعه تعاون برای انتقال وجه به‌حساب دیگران، ساتنا و پایا برای اشخاص حقیقی و حقوقی برای هر کد ملی در 24 ساعت تا سقف یک میلیارد ریال افزایش یافت. همچنین سقف انتقال وجه در این سامانه به‌حساب خود برای اشخاص حقیقی و برای اشخاص حقوقی بدون سقف و به‌صورت نامحدود قابل انجام می‌باشد. همچنین انتقال وجه روزانه به‌صورت درون بانکی و بین‌بانکی شتابی تا سقف 100 میلیون ریال قابل انجام است.

همچنین در سامانه موبایل بانک توسعه تعاون، انتقال وجه کارت به سپرده روزانه تا سقف 100 میلیون ریال ممکن می‌باشد.
علاوه بر این بر اساس تغییرات صورت گرفته، سقف ثبت امضای درخواست کارتابلی جهت مشتریان حقوقی و سپرده مشترک در سامانه اینترنت بانک با شیوه دوعاملی دو میلیارد ریال است. همچنین انتقال وجه کارت به کارت درون بانکی و بین‌بانکی روزانه از طریق سامانه‌های اینترنت بانک و موبایل بانک (بستر اینترنت) و خودپرداز جمعاً 100 میلیون ریال است.

لازم به ذکر است سقف خرید روزانه از دستگاه‌های pos به ازای هر کد ملی مجموعاً 500 میلیون ریال است و سقف انتقال وجه از طریق خودپرداز نیز به‌صورت درون بانکی و بین‌بانکی 100 میلیون ریال می‌باشد.

گفتنی است حسب دستورالعمل ابلاغی بانک مرکزی ج.ا.ا مجموع سقف انتقال وجه به‌حساب دیگران شامل درون بانکی و بین‌بانکی 1.000.000 می‌باشد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.