خدمات ثبت، تایید، انتقال و استعلام چک با اپلیکیشن سکه

امکان ثبت، تایید دریافت، انتقال و استعلام چک در «اپلیکیشن سکه» ایجاد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت به‌پرداخت ملت، با توجه به اطلاعیه‌های بانک مرکزی، چک های جدید که با رنگ بنفش از ابتدای سال 1400 چاپ و منتشر می شود باید هنگام صدور، دریافت و انتقال در سامانه صیاد ثبت شوند در غیر این صورت، این چک ها کارسازی نخواهد شد.

این امکان در حال حاضر برای چک های موجود نیز فراهم شده است و هموطنان عزیز با هدف آشنایی با فرآیند ثبت، تایید، انتقال و استعلام چک، می توانند این چک ها را از طریق ابزارهای دسترسی به سامانه صیاد به صورت اختیاری ثبت کنند.

در همین راستا و بر اساس تمهیدات اندیشیده ‌شده از سوی شرکت شاپرک (شبکه الکترونیکی پرداخت کارتی)، برنامه موبایلی سکه نیز گزینه “سامانه چک صیادی” را به منوی سرویس‌ها و خدمات خود افزوده است.

خاطرنشان می شود برای استفاده از خدمات، لازم است هموطنان با تلفن همراهی وارد این برنامه موبایلی شوند که سیم کارت آن متلعق به خود آنهاست.

ثبت، تایید و انتقال چک در چند مرحله انجام می شود:

1- ورود شناسه صیادی برگ چک در سامانه

2- احراز هویت

3- ورود مشخصات برگ چک در سامانه برای صادرکنندگان چک یا تایید مندرجات برگ چک برای دریافت کنندگان برگ چک

همچنین صادرکنندگان چک برای ثبت آن در سامانه صیاد، در مرحله احراز هویت باید مشخصات کارت بانکی را وارد کنند که دسته چک شان را صادر کرده است. دریافت کنندگان و انتقال دهندگان چک می توانند مشخصات هر کدام از کارت های بانکی خود را وارد کنند.

یادآور میگردد می توانید برنامه موبایلی سکه را از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر مانند کافه بازار، سیبچه و… یا از طریق شماره‌گیری کد دستوری (#2*741*) و همچنین از طریق وب‌سایت رسمی شرکت به‌پرداخت ملت به آدرس behpardakht.com دریافت کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.