تفاهم نامه همکاری بانک پارسیان و بانک کارآفرین امضا شد

بانک پارسیان و کارآفرین در حوزه‌های فناورانه تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند.
مراسم امضا و تبادل تفاهم‌نامه همکاری بین بانک پارسیان و بانک کارآفرین در حوزه‌های فناورانه عصر روز شنبه 9 اسفندماه 99 با حضورکورش پرویزیان و محمدرضا فرزین و به میزبانی بانک پارسیان برگزار شد.
رویکرد تفاهم نامه دوجانبه بانک پارسیان و بانک کارآفرین همکاری طرفین و شرکت‌های زیرمجموعه‌ی آنها در حوزه‌ی فناورانه و ارائه خدمات نرم‌افزاری، سخت افزاری، مشاوره‌ای و سرمایه‌گذاری مشترک از جمله؛ سامانه های عملیات بانکی و داده، کیف پول و پرداخت های خرد و … است.
کورش پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان در این مراسم ضمن تشکر از همکاران بانک کارآفرین و بانک پارسیان در تنظیم این تفاهم نامه به ظرفیت ها، قابلیت ها و زیرساخت های مطلوب بانک پارسیان و کارآفرین اشاره و هدف از امضای این تفاهم نامه را هم افزایی بیشتر برای دو مجموعه و کاهش هزینه های اضافی برای سرویس دهی بهتر به مشتریان و مردم ذکر کرد.
.
 پرویزیان افزود: چارچوب همکاری بانک پارسیان با کارآفرین بلند مدت و فراتر از رابطه اقتصادی است و امیدواریم که ظرفیت ها و قابلیت های هر دو مجموعه موجب ایجاد محصولات و خدمات جدید و بهروری بیشتر و ارزش افزوده برای هر دوبانک شود.
.
مدیرعامل بانک پارسیان با اشاره به دستور العمل ها و بخشنامه های جدید بانک مرکزی و ضرورت ایجاد ساماندهی جدید توسط بانک ها گفت: در همکاری بانک ها، سرعت ایجاد سامانه ها افزایش و هزینه های آن کاهش می یابد و اگر اتحاد و ائتلاف بین بانک ها بیشترشود، بهتر می توان به مشتریان و مردم خدمت رسانی کرد.
.
محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک کارآفرین نیز در مراسم امضا و تبادل این تفاهم نامه گفت: بسیاری ازدستورالعمل های جدید محصول مشترک بین بانکهاست و همکاری های مشترک از صرف هزینه و زمان برای اجرایی شدن روال این دستورالعمل ها می کاهد.
.
فرزین با اشاره به همکاری نزدیک به ٧ ماهه تیم کارشناسی دو بانک کارآفرین و پارسیان برای انعقاد تفاهم نامه مشترک افزود:تفاهم نامه مذکور در٨ حوزه اساسی تنظیم شده که ظرفیت های همکاری دو بانک در ارایه خدمات به مشتریان را افزایش می دهد.
.
مدیرعامل بانک کارآفرین با تاکید بر اینکه سود حاصل از همکاری های دو بانک به مشتریان می رسد خاطر نشان کرد: موضوعی که درکنار این تفاهم نامه ها اهمیت دارد استفاده از امکانات یکدیگر است که می تواند به نفع مشتریان و مجموعه بانک ها باشد ، برای مثال دربانک پارسیان مراکز پشتیبان و بحران وجود دارد و بانک کارآفرین نیز به تازگی مراکزی را به عنوان مراکز پشتیبان و بحران راه اندازی کرده است.
.
وی در همین حال با اشاره فعالیت های بانک کارآفرین ادامه داد: فعالیت با تاپ برای پذیره نویسی مربوط به حق تقدم افزایش سرمایه آغاز شده است.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.