شماره تماس و خدمات مرکز ارتباط با مشتریان بانک گردشگری

مرکز ارتباط با مشتریان بانک گردشگری به صورت آنلاین و شبانه‌روزی خدمات خود را به مشتریان بانک گردشگری ارائه می‌دهد.

مرکز تماس مشتریان بانک گردشگری به صورت آنلاین و شبانه‌روزی خدمات خود را به مشتریان بانک گردشگری ارائه می‌دهد.

مرکز ارتباط با مشتریان بانک گردشگری

از مهم‌ترین خدمات مرکز تماس بانک گردشگری می‌توان به اقدامات لازم برای مسدود کردن کارت مشتری، مانیتور عملیات ناموفق بانکی، راهنمایی در خصوص خدمات بانکداری الکترونیک، ارائه اطلاعات مربوط به حساب پس از احراز هویت به صورت کامل، تراکنش‌ها، وضعیت واریز، اعلام سود ماهانه و پیگیری پیامک‌های بانکی اشاره کرد.

برای استفاده از خدمات مرکز ارتباط با مشتریان شما می‌توانید با شماره 23950 تماس حاصل فرمایید.

39 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    بانک گردشگری شهرکرد برخورد خیلی بدی با مشتریان دارند مخصوصا رییس شعبه

    1. حامد می گوید

      دقیقا من هم تجربه کردم

  2. ناشناس می گوید

    سلام خسته نباشید و وقت بخیر
    بانک گردشگری شعبه نیاوران از لحاظ پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع بسیار ضعیف عمل می کند خواهشمند است رسیدگی فرمایید .

    1. اسدی می گوید

      از عابر برداشت کردم از حسابم کم شد ولی پول دریافت نکردم الان ۶ روزه جوابگو هم نیستن خیلی بانک مزخرفیه

  3. یوسف می گوید

    سلام من درتاریخ ۱۴۰۰.۴.۱۴ از عابربانک گردشگری برداشت وجه کردم عملیات انجام شد کارت من رو داد ولی همون لحظه برق رفت و۲۰۰تومن پولم رو نداد بانک رفتم یه شماره موبایل دادن که پیگیری کنم که اونم کلا جواب نمیده لطفا راهنماییم کنید چکارکنم

  4. محمدرضا می گوید

    سلام میخواستم بپرسم برای اینکه رمز اول ثابت داشته باشم باید چیکار کنم؟انلاین حساب باز کردم

  5. محمد باقری می گوید

    پیشنهاد برای بانک گردشگری :
    سلام ، بنده دانشجوی دکتری مدیریت هستم ، قصد خرید یک کاروان مسافرتی از شرکت کاریزان خودرو جهت خانواده با مجوز گردشگری را دارم ،
    ما میتوانیم کل ماشین را اخصاص بدیم به تبلیغات پنج ساله بانک گردشکری ، میتوان ، یک کمپین تبلیغاتی با شعار همشه در گردش تشکیل داد ،
    یک کمپین تبلیغاتی که در آن با استفاده از یک ون همیشه در گردش در شهر که ۲ معنى مختلف برای بانک گردشگری شواهد داشت :
    ۱- حساب‌های بانک گردشگری همیشه در گردش هستند
    ۲- مفهوم اسم بانک گردشگری با گردش یک کاروان در شهر وسراسر کشور
    لطفا بررسی و در هر صورت پاسخ دهید.

  6. الماس می گوید

    سلام عرض ادب . متاسفم واسه بانک خوبی مثله گردشگری بااین معاون بانک.

  7. ناشناس می گوید

    سلام من یکی از سهامداران وگردش هستم حق تقدم سهام ما را چرا تبدیل نمی کنید یک سال گذشته

  8. ناشناس می گوید

    سلام و خسته نباشید من برای وام مستأجری ثبت نام کردم ولی جواب درستی نمیدن بااینکه ازکافی نت برگه همان شعبه رابردم میگن جاهاپرشده منه مستاجرکه اینقد هزینه کردم باید چیکار کنم شمامنوراهنمایی کنید ممنون میشم

  9. حسینی می گوید

    سلام
    من ماه گذشته آنلاین افتتاح حساب کردم ولی هنوز کارت به دستم نرسیده
    باید چکار کنم؟

  10. ناشناس می گوید

    سلام،ببخشیدبانک گردشگری یاسوج دقیقابا سوپرمارکت هیچ فرقی نداره،اگه خسته هستیدو نمیتونیدکارارباب رجوع روانجام بدین خب نیاین سرکار

  11. آرش می گوید

    با سلام و عرض ادب و احترام .
    در خصوص اپلیکیشن گردش پی ، میشه لطفا کارآیی قسمت کیف پول گردش پی رو بفرمایید … شارژ کیف پول گردش پی یعنی بلوکه شدن وجه و هیچ کارآیی نداره و برای استفاده از مبلغی که به کیف پول واریز کردیم و یا اصطلاحا شارژکیف پول ناچارا فقط باید تقاضای صدور کارت هدیه کرد … و همچنین درخصوص صدورکارت هدیه و طرح و عکس و متن دلخواه این چه معنی داره که به کاربر پیغام داده میشه (درصورت عدم موافقت باعکس و متن دلخواه شما متن وطرح جایگزین انتخاب کنید) . اگر قرار بود که متن و طرح را شما انتخاب کنید پس چرا گزینه طرح و متن دلخواه رو درج کردید؟؟؟ دوستان عزیزم در بانک گردشگری لطفا رسیدگی فرمایید . باتشکر .

  12. سیفی می گوید

    کل بانک ۶نفر کارمند داره که ۱نفر کار میکنه
    اعتراض هم میکنی جوابی‌ نمیگیری همه بیکار نشستن چای میخورن
    بی اعتبار ترین بانک‌ کشور هست

  13. ناشناس می گوید

    سلام، ظاهرا حتی اگر بانک خلوت باشد، بنا بر این هست که مشتری را معطل کنند!!

  14. محمد می گوید

    لطفاظریب امنیتی بانک گردشگری رابلا ببریددر غیراینصورت ازلحاظ امنیت به شوراپول واعتبارجهانی فرستاده میشود محمدنژادکورکی ۱۲\۱۲\۱۴۰۰

  15. مینا می گوید

    من برای ثبت نام یارانه شماره حسابم در بانک گردشگری رو ثبت کردم .
    امروز مورخ ٢٤ مرداد ١٤٠١ تماس گرفتم با پشتیبانی یارانه ها و اعلام کردن که یارانه تیرو مرداد واریز شده به حساب گردشگری و اگر مبلغی برام واریز نشده اشکال از بانک عامل یعنی بانک گردشگری هست.
    من واقعا الان نمیدونم باید چکار کنم ?
    از کارکنان بانک گردشگری کسی هست پاسخ بده?

  16. فرشاد می گوید

    باسلام؛ احترامـاً، در راستای واریز یارانه به حساب بانک گردشگریم، خواهشمند است در جهت رفع مشکلات و موانع راهنمایی های لازم را مبذول فرمائید%

  17. مهدی می گوید

    چرا سود صندوق به جای 20 درصد 15درصد واریز شده سود مرداد ماه در 2 شهریور و 15درصد واریز شده هیچکس جوابگو نیست شعبه یزد..لطفا بررسی نمایید.

  18. مهدی می گوید

    چرا سود صندوق به جای 20درصد 15درصد واریز شده در2 شهریور هیچکس جوابگو نیست چرا اینقدر بی نظمی و مردم آزاری میکنید .شعبه یزد.

  19. معین پور آقاشیر می گوید

    سلام میخواستم حساب باز کنم حساب کابریم مسدود شده زنگ میزنم به پشتیبانی اطلاعات شخصیمو میگیرن ولی مشکل منو حل نمیکنن لطفاً راهنمای کنید.

  20. ناشناس می گوید

    سلام کارمزدهای بانک گردشگری بسیار بالاست و من برای نامه تمکن بخاطر اشتباه کارمند ۱۰۰ هزار تومن کارمزد دادم. بیخود ترین بانک

  21. ناشناس می گوید

    سلام بانک گردشگری اردبیل برای وام ازدواج رفتم گفتن باید ضامن کارمند باشه اخه یکی نیست من کارمند از کجا بیارم

  22. سلطانی می گوید

    دستگاه خودپرداز بانک گردشگری 150هزارتومان از حسابم برداشت کرده زنگ زدم به شعبه میگه باید بیای شعبه الان برای 150تومن من باید100کیلومتر برم تا نزدیکترین شعبه آیاجواب بگیرم یانه شما جای من بودید میرفتی

  23. مشتری بانک می گوید

    بد نیست یک مقدار آداب معاشرت به کارشناسان سیستم پاسخگویی ۲۳۹۵۰ یاد بدهید

  24. محمدنقی گرجی می گوید

    سلام مدت یک ماه حساب باز کردم ولی هنوز کارت نیومده

  25. الهام می گوید

    سلام ميخوام اس ام اس بانك من فعال بشه تا پيغام تراكنش ها رو داشته باشم چه كاري بايد انجام بدم؟

  26. محسن می گوید

    با سلام دستگاه عابر بانک گردشگری شهرکرد ۲۰۰هزار تومان پول از حساب من کم کرد ولی پولی نداد و ی هفته گذشته جواب درستی هم نمی‌دن وقتی مراجعه میکنم.

  27. شهرام حسین ناظر می گوید

    حساب من و رصد کردن بعد سر خود مسدودش کردن
    گفتند به دلیل تراکنشهای غیر متعارف طی دو ماه از برج ۱ تا ۳
    باید مستندات بیاری تا حسابتون را باز کنیم

  28. امیر حسن بوقریان می گوید

    سلام من در بانک گردشگری حساب صندوق دارم وقتی رفتم پولم را بگیرم ۲۶ میلیون تومان کم دادن میگم آنقدر من در حساب دارم میگن نه همین که ما دادیم دروست است وقتی که بعد از ۹ ماه که یکی از کارکنان بانک نمی‌دانم دلش سوخت حواسش نبود ریز مبلغ ها را داد حالا وقتی میرم میگن ببین شما پنجم حساب باز کردی ولی ببین سر مله کامل به شما دادن خلاصه سرت را درد نیاورم من بچه مریز دارم اگر واقعا نمی شود کاری کرد بگید که دنبالش دیگر نروم الان یک سال گذشته است به خیال خودم گفتم این مبلغ یجا بیرون می‌زند بعد می بینند که من دروست کفتم اما درضمن اولین بار است که دارم پیام ارسال میکنم

  29. امیر حسن بوقریان می گوید

    سلام من در بانک گردشگری حساب صندوق دارم وقتی رفتم پولم را بگیرم ۲۶ میلیون تومان کم دادن میگم آنقدر من در حساب دارم میگن نه همین که ما دادیم دروست است وقتی که بعد از ۹ ماه که یکی از کارکنان بانک نمی‌دانم دلش سوخت حواسش نبود ریز مبلغ ها را داد حالا وقتی میرم میگن ببین شما پنجم حساب باز کردی ولی ببین سر مله کامل به شما دادن خلاصه سرت را درد نیاورم من بچه مریز دارم اگر واقعا نمی شود کاری کرد بگید که دنبالش دیگر نروم الان یک سال گذشته است به خیال خودم گفتم این مبلغ یجا بیرون می‌زند بعد می بینند که من دروست کفتم اما درضمن اولین بار است که دارم پیام ارسال میکنم اگر من چنین چیزی قبلا نوشته باشم لطف کنید برام پیامش را بدید باقی مانده حسابم هدیه شما که می‌گوید تکراری است

  30. ناشناس می گوید

    بانک گردشگری بانک بسیار ضعیفی هست ۴۰ روز پیش رفتم حساب باز کنم جهت سود به کارمندهم گفتم من واسه سود پولم میخام حساب باز کنم بعداز۴۰ روز سودی برام واریز نشدامروز با مراجعه به بانک متوجه شدم کارمند بانک حساب سپرده برای من باز نکرده حساب جاری باز کرده حالا ضرر من رو بعد از ۴۰ روز کی میده؟؟؟

  31. خیر خواه می گوید

    باسلام
    یادداشتی که مینویسم بعنوان مشتری که بیش از بیست سال در بانگ های گردشکری وهمزمان در سایر بانگها حساب جاری ،کوتاه مدت وبلند مدت دارم، لازم دیدم درجهت کمک به اعتلای این بانک که لازمه اش نه تنها بعنوان شرط لازم عنایت خاص به ارائه خدمات مناسب ورقابتی با سایر بانگها میباشد بلکه شرط کافی آن رفتار مناسب وحرفه با مشتریان میباشد. دراین رابطه اولا از مدیریت وکارکنان شعبه امیر آباد به نوبه خودتشکر میکنم که همواره رفتارشان با همه حرفه ای بوده وهمواره موقعیت کب وکار خود را با وجود مشتری تعریف کرده اند وبه آنهااحترام میگذارند وبا احترام رفتار میکنند. برعکس این شعبه ونظایر آن که من و شرکت من حساب داریم شعبه ملاصدرا نبش شیراز جنوبی شاید استثنائ است سرکارخانمی که چندین سال رئیس این شعبه است برخورد بسیار از بالا به پائین با مشتریان دارند امروز اینجانب بعد از معرفی خودم بعنوان استاد دانشگاه وهمسرم بعنوان رئیس هیئت مدیره شرکت مشاوره ومشتری بانک گردشگری، در رابطه با عدم انعطاف این شعبه در هفته گذشته در مقایسه با شعبات دیگر و بانک پارسیان که در رابطه با تبدیل سپرده بیست در صد به بیست وسه در صد بدون اینکه کار غیر قانونی انجام دهند ،راهنمائی کرده بودند به ایشان در رابط عدم راهنمائی و همکاریحد اقل مثل بانک پارسیان آنور خیابان ،گله کردم، درمورد درست بودن ویا غلط بودن موضع ایشان نظری ندارم .ولی ایشان اولا اجازه ورود به محدوده مدیریت خود رانداد ،ثانیا بدون توجه حداقل به سن هفتاد ساله اینجانب رفتار بسیار توهین آمیز داشتند که البته مسبوق به سابقه نیز میباشد.
    امیدوارم این یاداشت از زبان یک معلم دانشگاه بدست مدیر عامل محتربانگ گردشگری در جهت اصلاح امور در گزینش افراد مخصوصا روسا برسد

  32. ناشناس می گوید

    با سلام
    متاسفانه شعبه میدان صادقیه کد126 تهران هم همینطوره و کارمندها کند کار میکنند و به رئیس هم میگی ازشون حمایت میکنه و بعضی هاشون با مشتری بد صحبت میکنند

  33. عارف کاظمی می گوید

    من امروز ۳۰ دی در حال استفاده از خودپرداز بانک گردشگری شعبه ولیعصر تبریز بودم که هر دو کارت بانک سپه و صادرات من در خودپرداز گیر کرد و پول هم بهم نداد .با مرکز ارتباط مشتریان هم تماس گرفتم کسی جواب نداد

  34. مجید فرصتی می گوید

    سلام من به بانک گردشگری ارومیه مراجعه کردم برای تسهیلات ازدواج متأسفانه خیلی از برخوردشون راضی نبودم اصلا به مشتری اهمیت نمی‌دهند لطفاً رسیدگی کنید

  35. حسین می گوید

    باسلام من وام فرزندآوری بیست میلیونی شعبه اهواز گرفتم واقعا افتضاحه کارمزد زیاد سود بجای چهار درصد هشت درصد دوره تنفس شش ماهه هم سیصد تومن کم کردن میگم چرا میگن بخاطر اینا پ به این حساب یعنی سه تومن میبرن از مردم که چی

  36. ناشناس می گوید

    برای اولین بار در عمرم مجبور شدم از عابر بانک گردشگری شارژ همراه اول بگیرم
    داد ولی هربار که میزنم به گوشی می‌نویسه یااشتباه یا استفاده شده کجا استفاده شده حتما من پولشو دادم شما استفاده کردید
    یه شماره گذاشتن که کلا در شبکه وجود ندارد شرمنده سرتونو درد آوردم خیلی بانک مزخرفیه طرفش نرید

  37. رضا می گوید

    بانک گردشگری یزد رفتار خوبی دارند اما‌ همگی بسیار نابلد و آماتور هستن
    به اندازه ای که امروز همه حسابمو خالی کردم و یه بانک‌ دیگه حساب باز کردم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.