پست بانک ایران به جمع بزرگ مشتریان بازرگانی مبنا کارت آریا پیوست

با توجه به اهمیت به روزرسانی محصولات نوین بانکی و پشتیبانی قدرتمند تجهیزات از طریق ارایه محصول مبتنی بر فناوری نوین و توسعه شبکه پشتیبانی، بازرگانی مبنا کارت آریا با کسب امتیازات لازم در مناقصه عمومی،  موفق به ارایه محصول دستگاه صدور کارت SMART و همکاری با پست بانک ایران شد.

پست بانک ایران  فعال  در زمینه ارائه خدمات اقتصاد دیجیتال ، مالی و بانکداری به مناطق روستایی بوده و بعنوان یکی از 10 بانک برتر اسلامی مطرح می‌باشد. این بانک با داشتن ده هزار دفتر خدمات ارتباطی روستایی، گسترده‌ترین بانک کشور از نظر دسترسی در نقاط دوردست ایران به‌شمار می‌آید. این بانک برای مشتریان خود پست بانک کارت صادر می‌کند که این کارت‌ها را می‌توان در شبکه بانکی شتاب (دستگاه‌های خودپرداز و پایانه‌های فروش، درگاه‌های خرید اینترنتی و بانک‌های دولتی و خصوصی) مورد استفاده قرار داد.

شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا مفتخر است تجهیزات مبتنی بر نوآوری  خود همچون کارت پرینترهای سری هوشمند، چک اسکنر، سورتر اسکناس و پرینترهای تحویلداری  را با قیمت و شرایط ویژه در زمینه پشتیبانی و مواد مصرفی به مشتریان عرضه نماید. این شرکت همچنین با بهره‌مندی از شبکه یکپارچه پرسنل خدمات و پشتیبانی در سراسر کشور هم اکنون میزبان پست بانک ایران در جمع مشتریان بزرگ خود می‌باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.