هشدار نسبت به فراز و فرودهای بیت‌کوین

به گفته مدیر سابق صرافی بی تی سی سی، امکان ریزش شدید بیت کوین پس از رسیدن به 100 هزار دلار وجود دارد.

به نقل از اسپوتنیک، بیت کوین کماکان در تلاش برای فتح مجدد کانال 60 هزار دلاری قرار دارد و گمانه زنی های زیادی از مسیر آتی این ارز مطرح شده است. بالت لی- مدیر سابق صرافی ارزی بی تی سی سی- گفت: این احتمال وجود دارد که تا فصل تابستان بیت کوین خود را به 100 هزار دلار هم برساند اما این نکته را هم باید در نظر داشت که هر صعود زیادی، ریزش زیادی را هم در پی خواهد داشت و سرمایه گذارانی که در اوج وارد شوند، متحمل ضرر سنگینی خواهند شد.

لی در ادامه با اشاره به اینکه بیت کوین دارای یک چرخه صعودی است و احتمالا تاریخ تکرار خواهد شد، افزود: وقتی که حباب قیمتی بترکد ارزش سرمایه شمار بسیاری از افزاد دود خواهد شد و برای همین افراد باید با کنترل کامل بر احساسات خود اقدام به تصمیم گیری و سرمایه گذاری کنند. شاید بیت کوین به 100 هزار دلار یا حتی بیشتر از آن به 200 هزار و 300 هزار دلار هم برسد اما معامله گران باید این را بدانند که پس از آن یک ریزش 80 تا 90 درصدی در قیمت ها کاملا محتمل است و این می تواند بازار رمزارزها را وارد یک زمستان طولانی کند که تا سال ها ادامه داشته باشد.

ارزش بیت کوین در سال 2020 رشد قابل توجه 700 درصدی را تجربه کرد و قیمت آن از 7000 دلار به 49 هزار رسید اما امسال با رشد ادامه دار، این رمزارز در استانه فتح کانال 60 هزار دلاری قرار دارد. بیت کوین پس از آن رشد قابل توجهی کرد که شرکت های بزرگ از تصمیم خود برای سرمایه گذاری سنگین در ان خبر دادند. تنها شرکت خودروسازی تسلا اعلام کرد 1.5 میلیارد دلار در بیت کوین سرمایه گذاری خواهد کرد.

بیت کوین در حال حاضر بیشترین سهم از بازار ارزهای دیجیتالی را دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.