PayPal، پرداخت با استفاده از کریپتوکارنسی را امکان‌پذیر می‌کند

به گزارش گروه تحقیق و ترجمه عصربانک، با ادامه تلاش‌ پلتفرم‌های پرداخت برای تبدیل کریپتوکارنسی به یک گزینه اصلی پرداخت، PayPal اعلام کرد که کریپتوکارنسی را برای پرداخت قبول می‌کند.

این حرکت بر اساس استراتژی PayPal برای افزایش سودآوری  بنا شده است ، بنابراین می تواند به یک گزینه اصلی پرداخت تبدیل شود. هنگامی که PayPal به دارندگان حساب خود اجازه می‌دهد که کریپتوکارنسی  را مستقیماً از حساب خود بخرند ، نگهداری کنند و بفروشند، اولین قدم را در مسیر استراتژی خود برداشت.

پیش از این PayPal، دارندگان حساب خود را قادر به خرید و نگهداری کریپتوکارنسی کرده بود. حالا این کریپتوکارنسی‌ها می‌توانند توسط پذیرندگانی که PayPal را قبول می‌کنند، برای خرید استفاده شوند. در این فرایند پذیرندگان هزینه تبدیل کریپتوکارنسی به دلار را از طریق ساختار تبدیل ارز PayPal تأمین می‌کنند.

به طور سنتی یک دارنده بیت‌کوین، یا بیت‌کوین می‌فرستد و کارمزدی به ماینرها پرداخت می‌کند تا تراکنش به سرعت به بلاکچین اضافه شود یا دارنده بیت‌کوین مبلغی را برای تبدیل بیت‌کوین به دلار آمریکا پرداخت می‌کند. با این ساختار دارندگان کریپتوکارنسی هیچ هزینه ای نمی‌پردازند.

با فعال شدن کریپتوکارنسی در پلتفرم‌های پرداخت PayPal و Visa در سطح گسترده، احتمالاً تعداد تراکنش‌های شبکه افزایش چشمیگیری پیدا می‌کند. در اینجا نگرانی‌هایی نیز وجود دارد.

کارمزدهای تراکنش بیت‌کوین ناپایدار است و احتمالاً افزایش می‌یابد زیرا در عرض چند ماه درآمد ماینرها در هر بلاک از 12.5 بیت‌کوین به 6.25 کاهش پیدا کرده است. سرانجام ماینرها دیگر به طور کلی پاداش دریافت نخواهند کرد و تأثیر این امر آن نامشخص است.

PayPal، از پذیرش بیت کوین، لایت‌کوین، اتریوم یا بیت‌کوین کش پشتیبانی می‌کند. هنگام پرداخت مشتری، هیچ هزینه و کارمزدی از او دریافت نمی‌شود. برای هر خرید فقط یک نوع کریپتوکارنسی قابل استفاده است.

پس از پرداخت ، PayPal تراکنش را به دلار آمریکا تسویه کرده و آنها را با نرخ استاندارد به ارز قابل قبول تبدیل می کند.

پذیرش کریپتوکارنسی به عنوان گزینه پرداخت به کندی انجام می‌شود زیرا مصرف‌کنندگان در طول تاریخ ارز دیجیتال را به عنوان یک دارایی در نظر گرفته‌اند اما پی پال پذیرش کریپتوکارنسی را راهی برای کمک به پذیرندگان و وفاداری در بین مشتریان جدیدی می‌داند که می‌خواهند هزینه خرید خود را با استفاده از کریپتوکارنسی پرداخت کنند.

ترجمه از: paymentsjournal

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.