ثبت نام غیرحضوری اینترنت بانک و موبایل بانک مسکن از طریق پیشخوان مجازی

در این گزارش روش ثبت نام غیرحضوری اینترنت بانک و موبایل بانک مسکن از طریق پیشخوان مجازی آورده شده است.

سامانه پیشخوان مجازی بانک مسکن، مشتمل بر دو خدمت ثبت نام درگاه های اینترنت بانک و موبایل بانک و همچنین بازیابی رمز عبور درگاه‌های مذکور می‌باشد.

ثبت نام غیرحضوری اینترنت بانک و موبایل بانک مسکن

 بانک مسکن جهت ارائه خدمت ثبت نام درگاه‌های مجازی از روش احراز هویت با استفاده از اطلاعات کارت بانکی استفاده نموده است. همچنین روش احراز هویت با استفاده از کارت هوشمند ملی نیز به عنوان خدمت آتی این بانک در حال راه اندازی می باشد. در روش احراز هویت با کارت بانکی، مشتری می بایست شماره یکی از کارت های مسکن خود را به همراه تاریخ انقضا، cvv2 و رمز یکبار مصرف وارد نماید. مشتری پس از تعریف رمز درگاه مطابق با قواعد امنیتی و پذیرش متن توافقنامه مربوطه می تواند نسبت به ثبت نام درگاه های خود اقدام نماید.

بازیابی رمز عبور

سرویس بازیابی رمز عبور مشتمل بر دو روش احراز هویت با استفاده از اطلاعات کارت بانکی و ارسال پیامک می باشد. روش احراز هویت با استفاده از اطلاعات کارت بانکی مشابه با بخش ثبت نام بوده و روش ارسال پیامک به این صورت است که کد تاییدی به شماره موبایل ثبت شده مشتری در بانک مسکن ارسال می شود. کاربر پس از وارد نمودن کد تایید، تعریف رمز جدید مطابق با قواعد امنیتی و پذیرش متن توافقنامه مربوطه می تواند رمز درگاه های خود را بازیابی نماید.

تذکر: لازم به توضیح است، مشتریانی که درگاه خود را قبلا از طریق شعب بانک غیرفعال نموده اند جهت فعال سازی مجدد می بایست به یکی از شعب بانک مراجعه نموده و نسبت به فعال سازی درگاه اقدام نمایند.

فایل پی‌دی‌اف راهنمای استفاده از پیشخوان مجازی بانک مسکن را از اینجا دریافت کنید.

کاربران می‌توانند جهت ورود به سامانه پیشخوان مجازی از کلید زیر استفاده کنند.

ورود به سامانه پیشخوان مجازی مسکن

4 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    بدون رمز دوم میشه همراه بانک رو گدشی نصب کرد

  2. رضوان نفری می گوید

    همراه بانک مسکن

  3. عباس کریمی می گوید

    بانک مسکن بانک خوبی است

  4. محمد حنیف علیزھی می گوید

    سلام ببخشید رمز عبور ھمراہ بانک یادم نیست قبلی باید چی کار کونم تو شعبه بیم نه داد میشه راهنمایی کنید برام

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.