خرید ساده و امن بلیت مترو و BRT با اپلیکیشن شاپ

خرید آنلاین بلیت مترو و BRT یکی از کارآمدترین خدماتی که این روزها با افزایش نگرانی‌ها پیرامون ویروس کرونا در اپلیکیشن شاپ در دسترس است.

حتماً برای شما هم پیش آمده که برای خرید بلیت مترو و BRT، به صورت حضوری مراجعه کرده و بلیت کاغذی تهیه کردید. برای خرید حضوری بلیت، باید در باجه‌های تهیه بلیت در صف بایستید، هزینه آن را نقدی یا با کارت بانکی پرداخت کنید و بلیت کاغذی را از مسئول آن دریافت کنید. روشی که سراسر آن تماس مستقیم با افراد و اشیاست و باعث می‌شود در این روزهایی که شیوع کرونا اوج گرفته است ریسک ابتلا به این ویروس افزایش پیدا کند. اما آیا راه حل ساده‌تر و غیرحضوری وجود دارد؟

اگر دنبال روشی هستید که علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، شما را از ویروس کرونا نیز دور کند می‌توانید از سرویس بلیت مترو و BRT اپلیکیشن شاپ استفاده کنید.

اپلیکیشن «شاپ» ابزاری نوین با هدف انجام تراکنش‌های پرداختی و خدماتی مانند تهیه بلیت (بلیط) مترو، شارژ کارت مترو، پرداخت عوارض آزاد‌راه‌ها، طرح ترافیک، کارت به کارت، پارک حاشیه ای و … است.

با اپلیکیشن شاپ تنها کافی است، بعد از تهیه بلیت، تلفن همراه خود را روبه‌روی اسکنر گیت ورودی مترو و BRT قرار دهید و به سادگی سفر خود را آغاز کنید. در ادامه روش خرید آنلاین بلیت مترو و BRT را همراه با راهنمای تصویری توضیح می‌دهیم تا از این پس به راحتی در چند دقیقه بلیت خود را تهیه کنید.

روش خرید اینترنتی بلیت مترو و BRT با اپلیکیشن شاپ

1- ابتدا اپلیکیشن شاپ را دانلود و نصب کنید.

2- سپس در صفحه اصلی گزینه بلیت مترو را انتخاب کنید.

3- در این صفحه گزینه تکسفره مترو و BRT را لمس کنید.

 

4- سپس تعداد بلیت را انتخاب و گزینه خرید بلیت را لمس کنید.

5- در پایان با استفاده از کیف پول شاپ یا تکمیل اطلاعات کارت بانکی خود فرایند خرید بلیت را تکمیل کنید تا کد QR کد منحصر بفرد برای شما نمایش داده شود. تصویر QR را مقابل اسکنر گیت مترو و یا BRT بگیرید و سفر خود را آغاز کنید. به همین راحتی به حفظ سلامت خود و دیگران کمک کنید.

نکته مهم: شما می‌توانید پس از ورود به گزینه «بلیت مترو» با لمس گزینه «بلیت‌های من» از بلیت‌های استفاده نشده و منقضی خود آگاهی پیدا کنید.

برای دانلود اپلیکیشن شاپ از کلید زیر استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن شاپ

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.