خدمات جدید باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد درکنار کوشش همیشگی در راستای تقویت و ارتقاء مستمر روابط با تمام مشتریان ارزشمند و محترم خود، چندین سال است که اقدام به راه‌اندازی «باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد» کرده و بطور مستمر خدمات ارائه شده به اعضا این باشگاه را ارتقا می‌بخشد.

باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد با شعار «تعالی مشترک برای همه ذی‌نفعان» راه‌اندازی گردیده و یکی از زیرساخت‌های استراتژیک اجرای برنامه‌های وفاداری ارزش‌محور برای مشتریان  این بانک به حساب می‌آید.

از جمله اهداف اصلی باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

ایجاد تعامل دوسویه و موثر بین بانک و مشتریان، درک نیازها و خواسته‌های مشتریان و ارائه محصولات و خدمات ویژه متناسب با نیازهای آن‌ها، افزایش میزان رضایت‌مندی مشتریان، ارتقا و توسعه بانکداری الکترونیکی، بازاریابی اثربخش خدمات نوین بانکی، تشویق مشتریان جهت جمع‌آوری امتیازات و شرکت در طرح های ویژه اعضای باشگاه مشتریان.

بانک پاسارگاد، خدمات متنوعی را در باشگاه مشتریان خود به مشتریان ارائه می‌دهد. از جمله طرح‌های ارائه شده در این باشگاه می‌توان به «طرح مشتریان وفادار» اشاره نمود.

در «طرح مشتریان وفادار»، بانک پاسارگاد با هدف ارج نهادن به اعتماد و همراهی مشتریان، به ویژه مشتریان خاص و وفادار اقدام به راه اندازی نظام امتیاز‌دهی متناسب با میزان تعامل مشتریان با بانک نموده است.

از جمله معیارهای کسب امتیاز می‌توان به موجودی انواع سپرده‌های سرمایه‌گذاری، تراکنش حساب‌های کارت، تراکنش‌های بانکداری مجازی، میزان استفاده از کارت‌های اعتباری، دریافت تسهیلات و ایفای به موقع تعهدات، تعداد و مبلغ ضمانت‌نامه‌های صادره، گشایش اعتبارات اسنادی، سابقه فعالیت با بانک، عدم وجود چک برگشتی و …اشاره نمود.

بر اساس معیار‌های مذکور مشتریان به چهار گروه فرین، زرین، سیمین و بلورین طبقه‌بندی شده اند. هر سال در سه مرتبه سطح‌بندی اعضا صورت می‌پذیرد. این سطح‌بندی در پایان تیر، آبان و اسفند هر سال انجام می‌شود.

خدمات ارائه شده در باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد

اعضای باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد می‌توانند به محض احراز شرایط عضویت در هر یک از رده‌های فرین، زرین و سیمین ضمن برخورداری از خدمات تکریمی در شعبه‌های بانک از خدمات ویژه رفاهی به شرح ذیل بهره‌مند گردند:

خدمات ویژه رفاهی با توجه به رده‌بندی اعضا در ابتدای هر دوره تخصیص می‌یابد و شامل؛ استفاده از خدمات دوره‌ای ارائه شده از طرف باشگاه به اعضا محترم، استفاده از خدمات ویژه مسافرتی و فرودگاهی شامل انجام کلیه تشریفات فرودگاهی در جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، بهره‌مندی از خدمات اجاره خودرو در داخل و خارج از کشور توسط شرکت بین‌المللی اجاره خودرو یوروپکار در ایران، بهره‌مندی از امتیازات ویژه در زمینه بیمه‌های درمان مسافرتی، حوادث انفرادی، بیمه بدنه اتومبیل، بیمه آتش‌سوزی و بیمه مسئولیت مدنی حرفه‌ای و عمومی و… است.

علاوه بر مجموعه خدمات ذکر شده، خدمات خرید گل و گیاه به صورت آنلاین (VIP SHOP) و خشکشویی و لباسشویی آنلاین نیز به این خدمات اضافه شده است.

کلیه اعضا محترم باشگاه و مشتریان محترم بانک پاسارگاد جهت دریافت اطلاعات تکمیلی می‌توانند به سایت باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد به آدرس club.bpi.ir مراجعه و یا با مرکز تماس باشگاه مشتریان با شماره 82890 تماس حاصل فرمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.