امکان دریافت پیامک تراکنش‌های بانکی مشتریان بانک پارسیان در آیگپ

امکان دریافت پیامک تراکنش‌ بانکی مشتریان بانک پارسیان در پیام رسان آیگپ فراهم شده است.
کاربران آیگپ علاوه بر دریافت گزارش تراکنش در قالب پیامک می‌توانند شرح کامل گزارش تراکنش خود را در بات اختصاصی بانک پارسیان به صورت آنلاین دریافت کنند.
از مزایای این امکان در مقایسه با پیامک های تلفن همراه، نبود محدودیت های پیامکی است و بانک می تواند در هر پیام از تعداد کاراکتر بیشتری استفاده نموده و گزارش تراکنش را به صورت کامل برای مشتری ارسال نماید.
بنابراین گزارش، برخی دیگر از امکانات موجود در همراه بانک پارسیان در سرویس در حال توسعه «سرزمین پارسیان» قابل بهره برداری است.

نحوه فعال سازی سرویس

کاربران در زمان افتتاح حساب در یکی از شعب بانک پارسیان و یا مراجعه به خانه پارسیان به آدرس https://ipbhome.parsian-bank.ir نسبت به برقراری خدمت اینترنت بانک و دریافت نام کاربری و رمز عبور خود اقدام نمایند.
مشتری پس از مراجعه به آدرس https://ipb.parsian-bank.ir و با استفاده از نام کاربری و رمز عبور و همچنین رمز یکبار مصرف وارد اینترنت بانک شده و در بخش تنظیمات / تنظیمات آیگپ نسبت به فعال سازی اعلانات اقدام نماید.
همچنین امکان فعالسازی این خدمت، در پیام رسان آیگپ و در بخش سرزمین پارسیان/ پارسیان من و با استفاده از نام کاربری و رمز عبور همراه بانک پارسیان نیز پیش بینی شده است.

پیام‌های دریافتی کاربران

کاربران دو دسته پیام زیر را از طریق آی گپ دریافت خواهند کرد:
• برداشت از حساب
• واریز به حساب
کاربرانی که تاکنون نسبت به نصب نرم افزار کاربردی آیگپ اقدام نکرده اند می توانند از طریق استورهای ایرانی، مراجعه به آدرس (https://igap.net) یا ارسال عدد 1 به شماره 10004427 اقدام به نصب این پیام رسان کنند.
  بانک پارسیان به فرآیند تسویه پرداخت‌یاری پیوست
منبع روابط عمومی بانک پارسیان
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.