امکان ثبت چک در اینترنت‌ بانک اقتصادنوین

قابلیت ثبت، تایید، انتقال و استعلام چک‌های جدید در سامانه صیاد، پس از ایجاد در اپلیکیشن همراه‌نوین، در «اینترنت‌بانک اقتصادنوین» نیز فراهم شد.

با اعلام بانک مرکزی ج.ا.ا از ابتدای سال 1400 صدور چک‌های با ظاهر و مشخصات جدید مستلزم ثبت در سامانه صیاد است و امکان ثبت چک در اینترنت‌ بانک اقتصادنوین نیز فراهم شد.

بر این اساس و در راستای تسهیل بهره‌مندی هر چه بیشتر مشتریان از خدمات غیرحضوری، قابلیت ثبت، تایید، انتقال و استعلام چک در سامانه صیاد علاوه بر اپلیکیشن همراه‌نوین در اینترنت‌بانک اقتصادنوین نیز فراهم شد.

با عملیاتی شدن این قابلیت، کاربران اینترنت‌بانک می‌توانند بدون مراجعه به شعبه، به‌راحتی و با استفاده از گزینه خدمات «چک» در سامانه اینترنت‌بانک، اطلاعات مربوط به چک خود را ثبت و اطلاعات موردنظر را دریافت کنند.

مشتریان گرامی بانک اقتصادنوین برای استفاده از این قابلیت می‌توانند پس از مراجعه به صفحه ویژه اینترنت‌بانک در پورتال اطلاع‌رسانی علاوه بر بهره‌مندی از این قابلیت، از دیگر امکانات منحصربه‌فرد این سامانه جامع بهره‌مند شوند.

همچنین آن دسته از مشتریان بانک اقتصادنوین که پیش‌ازاین اینترنت‌بانک خود را فعال نکرده‌اند می‌توانند نسبت به دریافت نام کاربری و رمز عبور به‌صورت غیرحضوری از طریق صفحه ثبت‌نام و بازیابی رمز عبور اقدام کنند.

کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین به شماره 48031000-021 آماده راهنمایی مشتریان در استفاده از این سامانه و پاسخگویی به سؤالات احتمالی هم‌وطنان عزیز هستند.

منبع روابط عمومی بانک اقتصادنوین
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.