ارزش بازار اتر از والت دیزنی و بانک آمریکا فراتر رفت​

ارزش اتر برای اولین بار در تاریخ به ۳۰۰۰ دلار رسید و سرمایه بازار آن از شرکت‌های بزرگی مثل والت دیزنی و بانک آمریکا پیشی گرفت.

ارزش اتر، نزدیک ترین رقیب بیت‌کوین، برای اولین بار در تاریخ به 3000 دلار رسید. معامله این ارز مجازی در بلاک چین به سطح بسیاری از صرافی‌های بزرگ دنیا از جمله بای بیت، کوین بیس و بیت مکس رسیده است.

دومین ارز دیجیتال بزرگ دنیا در روز دوشنبه حدود 3200 دلار معامله شد و 11 درصد رشد روزانه را ثبت کرد. ارزش این ارز مجازی 30 درصد طی یک هفته افزایش یافته است. ارزش اتر از ابتدای سال جاری میلادی تا امروز چهار برابر شده درحالیکه ارزش بیت‌کوین در این مدت 100 درصد اضافه شده است.

ارزش بازار اتر به دنبال آخرین رشد آن به 368 میلیارد دلار رسید و از شرکت‌های بزرگی مثل والت دیزنی، نستله و بانک آمریکا از نظر کل سرمایه بازار پیشی گرفت.

رشد اخیر ارزش اتر مربوط به بهبود بلاک چین اتریوم و همچنین افزایش تمایل به منابع مالی غیرمتمرکز می‌شود، یعنی منابع مالی که نقل و انتقال آنها خارج از سیستم بانکداری معمول انجام می‌شود و بلاکچین اتریوم یکی از پلتفرم‌های مهم آن است.

در ابتدا بیت‌کوین سردمدار افزایش ارزش بود چون بسیاری از سرمایه‌گذاران سازمانی به ارزهای مجازی روی آوردند ولی حالا نوبت به سرمایه‌های غیر متمرکز رسیده که بیشتر آنها بر اساس بلاک چین اتریوم ساخته شده‌اند.

 

منبع تسنیم
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.