فیلم/ واریز پول نقد به حساب بدون حضور در شعبه بانک دی

خیلی راحت و سریع! بصورت آنی و در ۲۴ ساعته شبانه روز...

تصور کنید ساعت ۱۲ شب است و برادر آقای سنتی در یکی از شهرهای شمالی نیاز به سه میلیون پول دارد. اما آقای سنتی نمی‌تواند برای او کارت به کارت کند چون حساب بانکی ‌اش خالی است.البته آقای سنتی امروز سه میلیون تومان پول نقد از بدهکار خود گرفته‌ است ولی نصف شب چگونه پول نقد را منتقل کند!!!

 

آقای سنتی به دنبال راهی برای ارسال سریع پول نقد به برادر خود در شمال می‌گردد تا اینکه پسر جوان خانواده از خواب بیدار  می‌شود و به پدر می‌گوید: اصلا نیاز به این همه فکر و خیال و نگرانی نیست. ما در سال ۲۰۲۱ میلادی زندگی می‌کنیم.در حال حاضر همانطور که با موبایل می‌توان تاکسی گرفت، عملیات بانکی و پرداخت انجام داد و تماس تصویری برقرار گرفت، با استفاده از ماشین بانکی به نام خودگردان هم می‌توان به راحتی  و با سرعت در هر ساعت شبانه روز، پول نقد را به حساب واریز کرد.

پدر از پسر می‌پرسد: چگونه اسکناس واقعی را بدون حضور در شعبه این وقت شب به حساب واریز کنم پسر!!

پسر: فقط کافی است در بانک دی حساب داشته باشید. در سال جاری همه شعب به ماشین‌هایی به نام خودگردان مجهز شده‌اند که علاوه بر خدمات خودپرداز، عملیات واریز آنی وجه نقد را انجام می‌دهند.

از طریق این دستگاه شما می‌توانید تا ۱۵ میلیون تومان پول نقد در طول یک شبانه روز، بدون نیاز به حضور در شعبه به حسابتان واریز کنید.

برای واریز وجه نقد باید کارت بانکی خود را در دستگاه قرار دهید. خدمت واریز وجه نقد را انتخاب کنید تا قسمت پول‌گذاری برای شما باز شود‌. در گام بعدی شما باید پول‌های سالم خود را در ماشین بگذارید تا بعد از شمارش وجه نقد و تایید مبلغ، پول به حساب واریز شود.

به همین سادگی…

بعد از این توضیحات پسر، آقای سنتی خودش را سریع به یکی از شعب بانک دی رساند و با  مراجعه به ماشین خودگردان، کمتر از 3 دقیقه، 3 میلیون تومان پول نقد را به حساب برادرش واریز کرد..

 

 

 

طراحی موشن گرافیک: توسط عصربانک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.