از هر ۱۰ نفر چند نفر مایل به استفاده از ارزهای دیجیتال برای پرداخت هستند؟

۴۰ درصد از افرادی که در نظرسنجی شرکت خدمات مالی مسترکارت با عنوان «تمایل مصرف کننده برای پرداخت دیجیتال» شرکت کرده‌اند تمایل به استفاده از ارزهای مجازی برای پرداخت دارند.

به نقل از راشا تودی، آخرین نظرسنجی شرکت خدمات مالی مسترکارت نشان داده حدود 40 درصد از افراد قصد دارند طی یک سال آینده از ارزهای مجازی برای پرداخت استفاده کنند.

طبق این نظرسنجی که با عنوان «تمایل مصرف کننده برای پرداخت دیجیتال» صورت گرفته، 67 درصد از افراد اعلام کردند نسبت به یک سال گذشته تمایل بیشتری به استفاده از ارزهای مجازی دارند.

77 درصد از جوانانی که در این نظرسنجی شرکت کردند، تمایل به آموزش بیشتر در مورد ارزهای دیجیتال را دارند و 75 درصد اعلام کردند اگر درک بهتری از این ارزها داشته باشند از آن استفاده می‌کنند.

این تحقیقات نشان می‌دهد:«در حالی که تمایل مصرف‌کنندگان به ارزهای مجازی مخصوصاً بیت کوین بالاست ولی همچنان باید  از انتخاب، حمایت و تعهد آن ها اطمینان حاصل کرد».

این شرکت گزارش داد 93 درصد از کسانی که در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند در نظر دارند حداقل از یکی از شیوه‌های پرداخت دیجیتال استفاده کنند.

این نظرسنجی 15500 نفر را در 18 کشور در آمریکای شمالی، آمریکای لاتین، خاورمیانه، آفریقا، آسیا و اقیانوسیه در برمی‌گرفت.

این شرکت بزرگ خدمات مالی در ماه فوریه اعلام کرد مشتریانش تا پایان سال جاری امکان پرداخت با برخی ارزهای مجازی خاص را خواهند داشت.

منبع تسنیم
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.