ایران کارت بانک آینده چیست؟

ایران کارت بانک آینده یک کارت بانکی عضو شبکه شتاب است که تمامی قابلیت‌های کارت‌های بانکی مانند برداشت وجه، پرداخت قبوض، خرید اینترنتی و انتقال وجه را دارا می‌باشد.

 ایران کارت بانک آینده متصل به حساب جاری بدون دسته چک می‌باشد که در چهار سطح آبی، نقره‌ای، طلایی و پلاتینیوم ارائه می‌گردد. متمایزترین ویژگی ایران کارت، تخصیص امتیاز نقدی و تشویقی به دارنده کارت می‌باشد.

در نمونه ارتقا یافته این محصول، تمامی تراکنش‌های بانکی هم‌چون: پایا، ساتنا، انتقال وجه شتابی، انتقال وجه از طریق سامانه‌های «پیشخوان مجازی»، «کیلید» و «همراه‌کارت» بانک آینده، امکان‌پذیر خواهد بود.

از اول مهرماه 1400، تمام ایران‌کارت‌های بانک آینده (به‌جز دارندگان پیش‌شماره 1418-6362) با ایران‌کارت جدید، جایگزین و هم‌زمان ویژگی ایران‌کارت قبلی، غیرفعال شد.

بررسی امتیازهای حاصل از تراکنش‌های انجام شده با «ایران‌کارت» نیز تنها از طریق پیامک‌های روزانه، امکان‌پذیراست که در همین راستا، سامانه «حساب من» نیز در وب‌سایت جدید «ایران‌کارت» به‌نشانی https://iranian.cards در مرحله به‌روزرسانی است.

امتیاز نقدی (cash Back):

عبارت است از بازگشت درصدی از مبلغ خرید به کارت، که این درصد بازگشت، به سطح ایران کارت بستگی دارد. همچنین با استفاده از این کارت می‌توان کلیه خریدهای روزمره را در هر یک از پایانه‌های خرید یا درگاه‌های اینترنتی عضو شبکه شتاب انجام داد.

امتیاز تشویقی (Points):

در ازای موجودی کارت و هم‌چنین تمامی خریدهای انجام شده امتیاز تشویقی به دارنده ایران کارت تعلق می‌گیرد. با تجمیع این امتیازها و رسیدن به حدنصاب امتیازهای تشویقی تعیین شده برای هر کارت، دارنده ایران کارت موفق به حفظ یا ارتقای سطح کارت خود شده و از مزایای سطح ایران کارت خود بهره‌مند می‌گردد.

هم‌چنین مشتریان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از مزایای ایران کارت به سایت https://iranian.cards/ مراجعه نمایند.

قابل ذکر است که مشتریان بانکداری اختصاصی می‌توانند جهت دریافت ایران کارت به شعب بانک آینده مراجعه نمایند و مطابق با منابع آنان یکی از سطوح ایران کارت در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

منبع بانک آینده
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.