ریسک بالای سرمایه‌گذاری در بازار رمزارز/ خطر نابودی یکباره سرمایه

بازار ارزهای دیجیتال نوسان قیمتی شدیدی را طی هفته‌های اخیر به ثبت رساند، عده زیادی سرمایه خود را در این بازارها از دست دادند و عده زیادی سودهای هنگفتی را کسب کرده‌اند.

 قیمت بیت کوین در روز دوشنبه روند افزایشی را دنبال کرد و در زمان تهیه این گزارش در حوالی ۳۶ هزار و ۱۸۰ دلار قرار داشت. بیشترین قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۳۶ هزار و ۸۳۴ دلار و کمترین قیمت آن ۳۱ هزار و ۲۲۷ دلار گزارش می‌شود. در همین زمان سرمایه بازار بیت کوین ۶۷۷ میلیارد دلار و سرمایه کل بازار ارزهای دیجیتال یک تریلیون و ۴۹۵ میلیارد دلار گزارش می‌شود.

تحقیقات لازم پیش از ورود به بازار رمز ارزها

 

بازار ارزهای دیجیتال نوسان قیمتی شدیدی را طی هفته‌های اخیر به ثبت رساند، عده زیادی سرمایه خود را در این بازارها از دست دادند و عده زیادی سودهای هنگفتی را کسب کرده‌اند. کارشناسان سرمایه‌گذاری توصیه می‌کنند قبل از سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال در مورد سوالات زیر تحقیق کنید:

آیا توانایی درک بازار ارزهای دیجیتال را دارید؟

این سوال مختص بازار ارزهای دیجیتال نیست و به سرمایه‌گذاران مرسوم بازاری و سرمایه‌گذاران سهام نیز توصیه می‌شود که اگر برنامه‌های تجاری یک شرکت را درک نمی‌کنند سهام آن را خریداری نکنند. در مورد ارزهای دیجیتال نیز توصیه می‌کنند که در صورت سرمایه‌گذاری در بازار این دارایی‌ها پیش از آن نسبت به تکنولوژی و مزیت‌های ارز دیجیتالی که قصد سرمایه‌گذاری روی آن را دارند، اشراف کافی پیدا کرده و سپس اقدام به سرمایه‌گذاری نمایند.

منبع دنیای اقتصاد
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.