اپل بازار رمزارزها را تکان می‌دهد؟

اگر اپل بخواهد ارزهای رمزپایه را به طور کامل بپذیرد ،یک سیگنال مثبت و قوی به بازار است.

یک آگهی استخدام اپل این شایعه جذاب را ایجاد کرده است که این شرکت ممکن است به زودی از پرداخت ارزهای رمزنگاری شده پشتیبانی کند.

اپل یک جای خالی کار برای “مدیر توسعه تجارت – پرداخت های جایگزین” اعلام کرده که یکی از شروط آن این است که داوطلبان باید تجربه کار با ارزهای رمزپایه را داشته باشند. عضو جدید می تواند به تیم مسئول Apple Pay و برنامه iPhone Wallet بپیوندد.

“صلاحیت های اصلی” برای این سمت، که برای اولین بار در سایت کوین دسک مشاهده شده است، شامل “5 سال تجربه کار با ارائه دهندگان پرداخت جایگزین مانند کیف پول دیجیتال، BNPL ، پرداخت سریع، ارز رمزنگاری شده و غیره” بوده است.

این آگهی همچنین حاکی از آن است که این شرکت به دنبال شخصی است که به روش های سنتی پرداخت متعهد نباشد. در این آگهی در وب سایت اپل آمده است: “ما به دنبال نامزدی هستیم که با ابهام و شک در کار راحت باشد، لذت بردن از فکر کردن در مورد موارد مشکوک و پرسیدن اینکه” روش جایگزین این کار چیست ” برای ما یکی از معیارهای مهم در این شغل است.”

اگر اپل بخواهد ارزهای رمزپایه را به طور کامل بپذیرد، این قویترین تاییدیه برای بازار تاکنون خواهد بود.

مسلماً ایلان ماسک بزرگترین پشتوانه ارزهای رمزپایه تا به امروز بوده است، اگرچه حمایت نامنظم او در ماه گذشته هنگامی که اعلام کرد این شرکت خودروسازی دیگر بیت کوین را برای خرید وسایل نقلیه قبول نمی کند ، دوباره متزلزل شد ، اما همچنان این شخص به طور علنی حمایت خود را از این ارزهای دیجیتالی اعلام کرده است.

پشتیبانی از اپل به طور مطمئن تقاضا برای ارزهای رمزپایه را فراتر می برد، گرچه این امر در حال حاضر در برخی از نقاط جهان مشکلاتی را ایجاد کرده است. ایران در این هفته ممنوعیت استخراج ارزهای رمزپایه را به دلیل ترس از اینکه باعث افزایش تقاضا برای برق شده است، چهار ماه ممنوع اعلام کرد. استخراج کننده ها غیر مجاز در کشور از برق نسبتاً ارزان کشور برای استخراج ارز رمزنگاری شده بهره می‌برند.

منبع اقتصاد نیوز
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.