مزایای فناوری مدیریت ثروت (ولث تک) برای شرکت‌های فین‌تکی

ربات‌های مشاور، امروزه به شکلی فعال برای کمک به سرمایه‌گذاران در جهت دسترسی به نتایج مالی بهتر در بازار و پیش‌بینی ریسک‌های احتمالی، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

به گزارش گروه تحقیق و ترجمه عصربانک و به نقل از گزارش CB Insights، سرمایه‌گذاری در صنعت فناوری مدیریت ثروت در سه ماهه دوم 2020، به 1.2 میلیارد دلار رسید.

مزایای فناوری مدیریت ثروت

سرمایه‌گذاری فصلی در حوزه فناوری مدیریت ثروت جهانی

مزایای فناوری مدیریت ثروت ( ولث تک) برای شرکت‌های فین‌تکی

علت اصلی چنین رشدی این است که بسیاری از کارآفرینان، اهمیت روند‌های جدید دیجیتالی که به کاربران در مدیریت مالی شخصی و سازمانی کمک می‌کند، را می‌دانند. یکی از برترین روند‌های پرداخت فین‌تک در صنعت فناوری مدیریت ثروت، ربات‌های مشاور است.

این رباتها ، پلتفرم‌های خودکار پیشرفته هستند که با استفاده از الگوریتم‌ها و یادگیری ماشینی، به کاربران در اخذ تصمیم‌های مالی اطلاعات محور کمک می‌کنند.

پلتفرم‌های ربات محور به عنوان یکی از بزرگترین روند‌های فعلی در فین‌تک، تجربه کاملاً شخصی‌سازی شده‌ای برای مشتریان خود فراهم می‌آورند به طوری که با آنالیز اطلاعات بازار و اهداف شخصی کاربر، توصیه‌های اطلاعات محور ارائه می‌کنند.

برخی از متخصصان بر این ادعا هستند که مشاوران مالی، کاملاً با روش‌های رباتیک بر پایه ML جایگزین خواهند شد. با این حال، ربات‌های مشاور، امروزه به شکلی فعال برای کمک به سرمایه‌گذاران در جهت دسترسی به نتایج مالی بهتر در بازار و پیش‌بینی ریسک‌های احتمالی، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

به علاوه، پلتفرم‌های دیجیتال پیشرفته در حال تبدیل شدن به برترین روندهای صنعت خدمات مالی هستند.

مزایای اصلی این فناوری شامل ایجاد دسترسی آسان به موارد زیر می‌باشد:

  • اطلاعات بازار سهام
  • پلتفرم سرمایه‌گذاری خرد

در ادامه، مزایای اصلی فناوری مدیریت ثروت برای شرکت‌های فین‌تکی را مرور می‌کنیم:

مزایای فناوری ثروت برای شرکت‌های فین‌تک

مزایای فناوری مدیریت ثروت ( ولث تک) برای شرکت‌های فین‌تکی2

در مجموع، فناوری مدیریت ثروت امروزه شدیداً فعال بوده و به یکی از روند‌های مهم صنعت مالی تبدیل شده است که نحوه تعامل افراد با بانک‌ها را متحول می‌سازد.

 

منبع ascendixtech
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.