نحوه انتخاب یک شرکت توسعه نرم‌افزار فین‌تکی

آیا به دنبال یک شرکت توسعه نرم‌افزار فین‌تکی قابل اعتماد با تخصص و تجربه طولانی در تهیه نرم‌افزارهای خدمات مالی باکیفیت هستید؟

به گزارش گروه تحقیق و ترجمه عصربانک؛ با توجه به رشد سریع صنعت فین‌تک و ایجاد فرصت‌های جدید برای شرکت‌ها و مشتریان، تعداد کارآفرینان علاقه‌مند به ساخت نرم‌افزاهای جدید فین‌تک پیوسته در حال افزایش است.

اینجاست که چالش انباشتگی بازار IT مطرح می‌شود که به معنی ارائه خدمات یکسان از سمت هزاران شرکت‌های مختلف فناوری است.

بنا به گزارش Statista، پیش‌بینی می‌شود کل هزینه صنعت IT در سال 2022 به 1/4 میلیارد دلار برسد.

هزینه جهانی فناوری اطلاعات (IT) از 2005 تا 2022

فین تک

به همین جهت، قصد داریم نکات کلیدی را مطرح کنیم که به شما در انتخاب شرکت‌های قابل اعتماد در زمینه  تولید نرم‌افزارهای خدمات مالی کمک می‌کند.

1-پلتفرم‌های رتبه‌بندی و بررسی مشتریان

یکی از موثرترین راه‌ها برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به یک شرکت توسعه نرم‌افزار، بررسی مشتریان آن است.

پلتفرم‌های رتبه‌بندی برای کسب بازخورد مشتریان، عامل اصلی است که هنگام جستجو در این پلتفرم‌ها بایستی به آن توجه داشته باشید. این امر به شما اجازه می‌دهد که نحوه رفع چالش‌ها و تهیه راهکارهای فناوری توسط یک شرکت توسعه نرم‌افزار را آنالیز کنید و از مشتریان غیرمتعصب آنها بازخورد بگیرید.

 2- مطالعات موردی

یک راه موثر دیگر برای آنالیز تخصص فنی یک شرکت توسعه نرم‌افزار فین‌تکی، مطالعات موردی و بررسی سبد پروژه‌های آنها است.

به طور پیشفرض، بیشتر نمایندگی‌ها در وبسایت خود یک صفحه مجزا دارند («کارهای انجام شده» / «سبد پروژه‌ها» / «مطالعات موردی») که برترین پروژه‌های آنها را نشان می‌دهد. با مرور این مطالب، می‌توانید اولین چالش مشتریان، راهکارهای فنی و نتایج کسب و کار پس از اتمام پروژه را مشاهده کنید.

3-  تخصص در زمینه توسعه نرم‌افزار فین‌تکی

اگر قصد دارید یک نرم‌افزار با کیفیت و ساده برای کاربر خود ایجاد کنید، پیشنهاد می‌کنیم جستجوهای خود را محدودتر کرده و تنها شرکت‌های نرم‌افزاری را بررسی نمایید که در این زمینه دارای تخصص کافی باشند.

به بیان ساده، آنها باید تجربه و دانش توسعه یک برنامه فین‌تک را داشته باشند. یک راه عالی، این است که تخصص یک شرکت را در آن زمینه آنالیز و بررسی کنید که آیا تاکنون در توسعه نرم‌افزار خدمات مالی اقدامی داشته‌اند.

گزینه اول، مشاهده وبسایت یک شرکت است چرا که در آنجا دانش، مهارت‌ها، دستاوردها و سایر موارد مربوط به توسعه نرم‌افزار فین‌تک را ارائه می‌کند.

منبع ascendixtech
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.