افتتاح دومین شعبه ملی پلاس در نیاوران

شعب ملی پلاس محلی برای ارائه مشاوره های بانکی، اقتصادی، مالیاتی و بورسی به مشتریان است. همچنین چیدمان مدرن «ملی پلاس» آن را به محلی جوان پسند و در عین حال جذاب برای استارت آپ ها تبدیل کرده است.

نخستین شعبه «ملی پلاس» پیشتر در خیابان انقلاب تهران راه اندازی شده بود و اکنون خیابان نیاوران، میزبان دومین شعبه آن است.

مراسم افتتاحیه شعبه جدید ملی پلاس امروز شنبه ۱۲ تیر با حضور مدیران ارشد بانک و سخنرانی مدیرعامل بانک ملی، محمد رضا حسین زاده برگزار شد که در ادامه گزارش عصربانک از این رویداد را می‌خوانید.

 

برگزاری مراسم افتتاحیه شعبه جدید ملی پلاس1

شعب بانک‌ها در آینده بیشتر مشاوره محور خواهند بود

حسین زاده در ابتدای این مراسم با اشاره به آینده بانکداری در دنیا اظهار کرد:« متخصصان ما در زمینه بانکداری نوین، بانک‌های بزرگ کشورهای مختلف را بررسی کرده‌اند، در نهایت به طرح ملی پلاس رسیدند. در آینده از تبادل اسکناس خبری نیست و عملیات بانکی از طریق سامانه‌های بانکداری الکترونیک انجام می‌شود، بانکداری بیشتر مشاوره محور می‌شود و بانک‌ها باید محیط آرامش بخش با تکنولوژی‌های روز و جوان محور باشند، همچنین کارکنان شعب باید مسلط به دانش در تمام زمینه‌های مرتبط با بانکداری باشند تا بتوانند به مراجعین مشاوره دهند.»

وی ادامه داد:« طی ماه‌های گذشته اولین شعبه ما در خیابان انقلاب روبروی دانشگاه رونمایی شد، که بسیار مورد استقبال قرار گرفت. بعد از این رونمایی کلیپ معرفی ملی پلاس به واحدهای خارج از کشورمان فرستاده و در آنجا هم پخش شد و آنها پس از مشاهده این کلیپ از این که چنین شعبی در ایران وجود دارد، حیرت زده شده بودند.»

برگزاری مراسم افتتاحیه شعبه جدید ملی پلاس1

هدف بانک ملی فرهنگسازی  است

حسین زاده افزود:« هدف ما از ایجاد شعب ملی پلاس این است که فرهنگ‌سازی جدیدی در بانکداری کشور به وجود آوریم. بانک ملی از بانک‌های تاثیرگذار و پیشروی کشور است، هنگامی که  اقدامی انجام می‌دهد الگو می‌شود بنابراین پیش بینی می‌کنیم که شعب ملی پلاس فرهنگ جدیدی در شبکه بانکی به وجود آورد که در نهایت این کار به نفع مردم و کشور است .و خدمات بانکداری کشور بسیار مطلوب خواهد شد کما اینکه هنگامی که شعبه فخر رازی رونمایی شد بسیاری از مدیران و مدیرعاملان بانک‌ها در رونمایی آن حاضر شدند و کارشناسان آنها اطلاعات لازم را از همکاران بانکی دریافت کردند و پیش‌بینی می‌کنیم که به تدریج بانک‌های دیگری نیز وارد این عرصه شوند و در نتیجه تغییر و تحولات خوبی در شبکه شعب بانکی کشور رخ دهد.»

 

برگزاری مراسم افتتاحیه شعبه جدید ملی پلاس1

مدیر عامل بانک ملی خاطرنشان کرد:« در مدلی از شعب که موسسه مکنزی طراحی کرده بود شباهت بسیار زیادی به ملی پلاس وجود داشت که این بسیار باعث خوشحالی است که دانش بانکی کشور خصوصاً بانک ملی  به دنیا تنه میزند و در صنعت بانکداری الکترونیک و دیجیتال حرفی برای گفتن داریم.  کشور ما در بانکدری منطقه جزء کشورهای برتر است. در همین راستا تعدادی از متخصصین که از آمریکا، خدمات بانک ملی را بررسی کردند اظهار کردند که سامانه بام ما در کمتر بانکی در آمریکا دیده می شود بانک ملی در چند سال اخیر قدم‌های بسیار بزرگی برداشته است و نرم‌افزارهای مثل نشان بانک را دارا است که در آن افراد احراز هویت می‌شوند و تا سقف معینی هم می توانند بدون مراجعه به شعبه وام دریافت کنند.»

ملی پلاس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.