سامانه جامع مدیریت منابع انسانی داتین در بانک شهر پیاده‌سازی می‌شود

پس از پیاده‌سازی سامانه مدیریت منابع انسانی داتین (HRM) در بانک‌های پاسارگاد، گردشگری و سرمایه، این بار این سامانه در بانک شهر راه‌اندازی خواهد شد.

سامانه برنامه‌ریزی منابع سازمانی داتین (ERP) به سازمان‌ها توانایی یکپارچه‌سازی تمامی فرایندها و داده‌های کلیدی را در یک راه‌حل واحد ارائه می‌دهد. اين سامانه‌ها كه در حال حاضر به‌عنوان يكي از ابزارهاي برنامه‌ریزی و مديريت در جهان مطرح هستند، می‌توانند سیستم‌ها، فرایندها و عمليات سازمان‌ها را يكپارچه کنند و در قالب يك راه‌حل واحد در دسترس کاربران قرار دهند.

مدیریت امور مرتبط با جذب، حضور و غیاب، حقوق ‌و دستمزد، پرسنلی ‌و احکام، تشکیلات ‌و سازمان، ارزشیابی، آموزش، مدیریت سهام کارکنان، بیمه ‌و رفاهی، پورتال اطلاع‌رسانی و سیستم ارسال پیام کوتاه ازجمله زیرسیستم‌های سامانه HRM داتین هستند که به‌صورت اختصاصی برای بانک‌ها طراحی و راه‌اندازی می‌شوند و به این ترتیب فرایندهای مربوط به سرمایه‌های انسانی بانک‌ها را در این حوزه‌ها مدیریت می‌کنند.

تمایز اصلی سامانه برنامه‌ریزی منابع سازمانی داتین (ERP) در مقایسه با دیگر محصولات مشابه تولیدشده، تطابق کامل طراحی ساختاری و فرایندی آن با کسب‌وکارهای بانکی و پرداخت و بیمه است. به‌طور‌ی‌که محصول داتین براساس بهین‌روش‌های آنها اختصاصی‌سازی شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.