خدمات اپلیکیشن پرداخت موبایلی دیجی‌پی

آیا با خدمات سوپراپلیکیشن دیجی‌پی آشنایی دارید؟ با اپلیکیشن پرداخت موبایلی دیجی‌پی می‌توانید تراکنش‌های هوشمندانه و سریع‌تر داشته باشید.

اپلیکیشن پرداخت موبایلی دیجی‌پی یکی از راهکارهای شرکت دیجی‌پی، یعنی شرکت پرداخت‌یاری زیرمجموعه دیجی کالا است.

این شرکت علاوه بر ارائه درگاه پرداخت هوشمند و درگاه پرداخت اشتراکی و خدمات پرداخت یاری، اپلیکیشن پرداخت موبایلی نیز دارد که در ادامه به معرفی خدمات آن می‌پردازیم:

 خدمات اپلیکیشن پرداخت موبایلی دیجی‌پی

خدمات اپلیکیشن پرداخت موبایلی دیجی‌پی به شرح زیر هستند:

شارژ سیم کارت

کاربران می‌توانند از طریق اپلیکیشن دیجی‌پی، با ورود شماره همراه و مبلغ مورد نظر، سیم کارت‌های همراه اول، ایرانسل و رایتل خود را در انواع سیم کارت اعتباری و دائمی شارژ کنند.

بسته اینترنت

کاربران می‌توانند با ورود نوع سیم کارت و شماره همراه، برای سیم کارت همراه اول، ایرانسل و رایتل خود بسته اینترنت بخرند.

پرداخت قبوض

کاربران برای استعلام یا پرداخت قبوض آب، برق، گاز، تلفن همراه اول ایرانسل رایتل، عوارض شهرداری و جریمه می‌توانند از دیجی پی استفاده کنند.

انتقال وجه کارت به کارت

اپلیکیشن دیجی‌پی این امکان را به کاربران می‌دهد تا در کمترین زمان ممکن مبلغ مورد نظر خود را از طریق کارت بانکی برای کارت‌های دیگر ارسال کنید. شما می‌توانید اطلاعات تمامی کارت‌های بانکی خود را ذخیره کنید و بدون مراجعه به بانک از یک پرداخت غیرحضوری آنلاین و بدون دردسر لذت ببرید.

خرید اقساطی کالا بدون نیاز به ضامن

در قسمت خرید اقساطی، کاربران می‌توانند تا سقف ۳۰ میلیون تومان از دیجی‌کالا به عنوان معتبرترین فروشگاه اینترنتی ایران با بیش از ۴.۵ میلیون کالای متنوع خرید قسطی کنند. تنها با داشتن چک صیادی به نام شخص متقاضی یا اقوام درجه یک، کاربر نیازی به ضامن نخواهد داشت. پس از دریافت اصل چک و تایید توسط کارشناسان، مبلغ اعتبار تأمین کننده در کمترین زمان ممکن در دیجی‌کالا قابل استفاده است. تمامی مراحل ثبت‌نام از جمله احراز هویت و بررسی سوابق بانکی به صورت غیرحضوری خواهد بود. یک ماه بعد از نهایی شدن قرارداد می‌توانید اولین قسط تأمین کننده را به‌صورت آنلاین پرداخت نمایید.

همچنین کاربران می‌توانند در این قسمت از طریق کارت تجارت (آسان خرید) که قبلاً از شعب بانک تجارت دریافت کرده‌اند  تا سقف 200 میلیون تومان با سود سالانه 18% اعتبار دریافت کنند.

خیریه

علاوه بر خدمات بالا، در قسمت خیریه لیستی از خیریه‌های کشور دیده می‌شود که با کلیک بر روی هر کدام از آن‌ها می‌توان کمک‌های نقدی را به حساب این خیریه‌ها واریز کرد.

عوارض جاده‌ای

در قسمت عوارض جاده‌ای می‌توانید با وارد کردن پلاک و مشخص نمودن نوع خودرو، عوارض جاده‌ای موردنظر  در حین سفر را  پرداخت کنید.

کیف پول

در اپلیکیشن پرداخت دیجی‌پی، کاربران می‌توانند با شارژ کیف پول از خدمات مختلف این اپلیکیشن استفاده کنند و دیگر نیازی به ورود اطلاعات کارت بانکی خود ندارند.

همچنین در این اپلیکیشن، ۲ قسمت استعلام جریمه و کرایه تاکسی نیز وجود دارد که فعلا غیرفعال هستند .

اپلیکیشن دیجی‌پی برای گوشی‎‌های اندوردی، آیفون و همچنین در نسخه وب در دسترس کاربران است برای دانلود می‌توانید اینجا کلیک کنید.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.