نسخه «پلی پرو» پلی پاد از راه رسید

پس از انتشار نسخه بیگ بنگ پلی پاد و استقبال کاربران، نوبت به ورژن جدیدی رسیده که تلاش دارد کلیه کمبودها را برطرف و از به‌روزترین فناوری‌های جهان برای بالا بردن کیفیت بازی آنلاین بهره‌برداری کند. در همین راستا پلی پاد از نسخه «پلی پرو» رونمایی کرده است.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد و به نقل از پلی مگ، از اصلی‌ترین ویژگی‌های نسخه پلی پرو می‌توان به اضافه شدن امکان ذخیره (Save) بازی، تشکیل صف در اتاق‌های بازی پرشده، شخصی‌سازی بهینه برای انواع کنترلر و رفع ایرادات گزارش‌شده اشاره کرد.

پیش از این، یکی از مشکلات گیمرها در تجربه پلی پاد، عدم امکان ذخیره کردن مراحل بود؛ به‌طوری که کاربر با وجود زحمت فراوان برای دست یافتن به مراحل بالا، در تجربه بعدی خود از بازی تمام آن مراحل را از دست می‌داد. پلی پرو با اضافه کردن امکان ذخیره (Save) بازی، این فرصت را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد تا در هر لحظه بتوانند دوباره به مرحله مورد نظر خود بازگردند.

یکی دیگر از معضلات پلی پاد، پرشدن اتاق‌های بازی به‌دلیل استقبال بی‌نظیر گیمرهای ایرانی بود. حالا این موضوع در نسخه پلی پرو با ایجاد «امکان صف» تقریباً برطرف شده است؛ به این ترتیب که افراد با قرار گرفتن در صف انتظار، به نوبت وارد اتاق بازی می‌شوند.

در ضمن، پلی پرو به منظور جلوگیری از اجحاف در حق کاربران، ساعات مشخصی را برای امکان بازی گیمرها مشخص کرده است تا حق هیچ‌یک از گیمرها ضایع نشود و همه بتوانند از فرصت عادلانه بازی بهره‌مند شوند.

علاوه بر این، شخصی‌سازی کنترلر نیز بهبود یافته است و کاربران پلتفرم پلی پاد در نسخه پلی پرو می‌توانند کنترلر یا دسته خود را مطابق با عادت و سلیقه خود شخصی‌سازی کنند و با آسودگی بیشتر به تجربه بازی‌های ویدیویی بپردازند.

گفتنی است پلی پاد در حقیقت محلی برای استریم بازی‌های ویدیویی به شمار می‌آید که به عنوان یک کنسول آنلاین و مجازی فعالیت می‌کند؛ به این ترتیب که کاربر بدون نیاز به تهیه سخت‌افزار گران‌قیمت و یا در اختیار داشتن تجهیزاتی خاص، می‌تواند بازی‌های مورد نظرش را تنها از طریق اینترنت و بر روی رایانه یا گوشی همراه خود تجربه کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از سرزمین هوشمند پاد به سایت ic.pod.ir مراجعه

و یا کد QR را اسکن کنید.

پلی پاد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.