همه چیز درباره باشگاه پذیرندگان به پرداخت ملت

به پرداخت ملت به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت در ایران و خاورمیانه، در جهت ارج نهادن به اعتماد پذیرندگان و ایجاد ارتباط مستمر و موثربا آنها، باشگاه پذیرندگان را با محیطی پویا ، صمیمی و دوستانه به منظور تعامل هر چه بیشتر فراهم کرده است.

در باشگاه پذیرندگان با توجه به کارکرد ماهیانه پایانه فروش به پرداخت ملت و براساس شاخص های تعیین شده ، امتیازاتی به پذیرندگان تعلق میگیرد. پذیرندگان پس از عضویت در باشگاه پذیرندگان، ضمن بهره مندی از مزایای نقدی و غیر نقدی ، شانس شرکت و برنده شدن در قرعه کشی های ویژه با جوایز نفیس را خواهند داشت .

امتیازدهی به پشتیبانی، درخواست رول کاغذ، درخواست پشتیبانی پذیرنده، درخواست اقلام خاض، باشگاه مشتریان، درخواست جابه جایی، درخواست جمع آوری و درخواست چند حسابی از جمله خدمات این قسمت است. همچنین در قسمت دیگر، امکان تبدیل امتیاز به شارژ کیف پول، شارژ کیمیا، بیمه تکمیلی درمانی، بیمه عمر و حوادث و بیمه آتش سوزی وجود دارد.

به پرداخت ملت1

نحوه ثبت نام

برای مشاهده امتیازات خود در باشگاه پذیرندگان اپلیکیشن سکه و عضویت در باشگاه کافیست با مراجعه به نشانی لینک سایت به آدرس www.behpardakht.com نسبت به نصب اپلیکیشن سکه و فعالسازی آن اقدام نمایند ، عضویت در باشگاه نیاز به انجام عملیات خاصی ندارد و تمامی پذیرندگان پایانه های فروش به پرداخت ملت از ابتدای تیرماه 1400 در این باشگاه عضو شده و امتیازات آنها محاسبه می گردد و برای مشاهده امتیازات و استفاده از امتیازات نیاز به اپلیکیشن سکه دارند .

مرکز ارتباطی

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس مراکز پشتیبانی شرکت به پرداخت ملت ( مندرج برروی پایانه های فروش ) تماس حاصل فرمائید .

یادآور می گردد با شماره تلفن همراه که در فرم ثبت نام پایانه اعلام شده است اپلیکیشن سکه را نصب نمایید تا منوی پذیرندگان برای شما قابل رویت باشد.

 

5 نظرات
  1. حسین ثاقب صادقی می گوید

    سلام
    من دارای دستگاه های پز ملت میباشم
    آیا میتوانم از بیمه تکمیلی استفاده کنم ؟

  2. حسین ثاقب صادقی می گوید

    سلام
    و عرض ارادت
    من دارای دستگاه های پز ملت میباشم
    آیا میتوانم از بیمه تکمیلی استفاده کنم ؟

    1. سید حامد آذرشب می گوید

      بانک ملت جهت رضایت مشتریان خود باید خدمات بیمه تکمیلی برای مشتریان فراهم نماید

  3. جواد می گوید

    با سلام وخسته نباشید خدمت شما وهمکاران گرامیتون.
    بنده از مشتریان بانک ملت ودارنده دستگاه پوز میباشم.من برنامه سکه رو نصب کردم و تو قسمت پذیرندگان برای استفاده از امتیازی که دارم میخوام استفاده کنم برنامه خطا میده ومینویسه مبلغ قابل برداشت باید کمتر ومساوی مبلغ مسدودی باشد لطفا من را راهنمایی کنید

  4. هادی بروغَنی می گوید

    باسلام من یه دستکاه پوزبه پرداخت ملت دارم واسه تغییرحساب خواستم بدونم کدام بانکهاطرف قراردادبه پرداخت میباشندممنون ازپاسخگوییتون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.