رونمایی از خط تولید کیوسک خود دریافت رمسان فناپ تک

امروز در مراسمی از خط تولید کیوسک خود دریافت رمسان شرکت فناپ تک رونمایی شد. گفتنی است کارخانه فناپ تک طی مراسمی، ۴ خرداد ماه امسال در منطقه آزاد اروند افتتاح شده بود.

شاهین جوانمردی، قائم‌مقام مدیرعامل شرکت فناپ‌تک در ابتدای این مراسم گفت:« امروز اولین روزی است که تولید دستگاه بانکی و پرداختی فناپ تک در کارخانه اروند شروع به فعالیت کرده است.

در خرداد ماه در مراسم افتتاحیه این ساختمان قول داده شد که در این سالن افتتاحیه کیوسک های بانکی و پرداختی را داشته باشیم. پیش از این شرکت فناپ تک دستگاه های خودپرداز غیر نقدی را تولید و به بازار ارائه کرده بود. خوشبختانه امروز توانستیم بحث تولید دستگاه‌های خود دریافت را شروع کنیم و امیدوار هستیم در ماه‌های آتی بتوانیم دو محصول دیگر را به بازار ارائه کنیم. این دو محصول شامل دستگاه نوبت دهی هوشمند و کیوسک های هوشمند هستند که امیدواریم بتوانیم به زودی و در بازه زمانی نیمه دوم سال ۱۴۰۰  آنها را به بازار عرضه کنیم.»

 

فناپ

تنوع محصولات فناپ تک

جوانمردی درباره تنوع محصولات کارخانه فناپ تک توضیح داد:« به طور کلی، محصولات کارخانه برای حوزه بانکی طراحی شده اند ولی محصول نوبت دهی هوشمند مربوط به حوزه بانکی نیست و در هر حوزه‌ای که نیاز به نوبت دهی باشد قابلیت استفاده دارد.

وی درباره سقف تولید دستگاه های خوددریافت به خبرنگاران گفت:« تقریباً ۵۵ ایستگاه کاری در سالن پیش بینی شده است و این محصولات می‌توانند هر دو هفته یکبار تولید شوند، یعنی قابلیت تولید  ۵۵ دستگاه در طول دو هفته در کارخانه وجود دارد.»

وی همچنین درباره سرمایه لازم برای تولید محصولات خاطرنشان کرد: «سرمایه‌گذاری به  محصولی که قرار است تولید شود  بستگی دارد و بعضی از محصولات هزینه برتر و بعضی ارزانتر هستند  که بسته به نوع محصول رقم متفاوت است. »

رونمایی از محصول جدیدفناپ تک

تولید دستگاه خود دریافت به سفارش بانک پاسارگاد

جوانمردی در تکمیل صحبت هایش در مورد دستگاه خوددریافت اینطور ادامه داد:« دستگاه خود دریافت دستگاهی است که مشتری می‌تواند به آن مراجعه کند و بدون حضور اپراتور پول نقد را به دستگاه تحویل دهد، سپس دستگاه پول را به حسابی که مشتری مشخص می کند واریز می کند. در کنار آن مشتری می‌تواند کارهای دیگر چون پرداخت قبض را هم انجام دهد. با توجه به شرایط کرونا ساخت  این دستگاه به درخواست بانک پاسارگاد بوده است که کارمندان بانک را از دریافت وجه نقد از مراجعه کنندگان فارغ میکند تا به این وسیله از چرخه بیماری جلوگیری شود.»

رونمایی از محصول جدیدفناپ تک

او در مورد این سوال که آیا در آینده شاهد محصولات جدید در این خط تولید خواهیم بود به خبرنگاران گفت:« امیدواریم که در نیمه دوم امسال بتوانیم محصولات جدیدی را برای تولید در این خط عرضه کنیم. در حال حاضر ازجمله محصولاتی که در حوزه فنی مهندسی در حال کار بر روی آن هستیم محصول کیوسک نوبت دهی هوشمند و کیوسک هوشمند است.»

جوانمردی به این سوال که کارخانه فناپ تک برنامه‌ای برای همکاری با استارتاپ های حوزه سخت افزاری دارد یا خیر؟  اینطور پاسخ داد:« شرکت فناپ تک آمادگی دارد تا با استارتاپ هایی که در حوزه سخت افزاری فعالیت می‌کنند و محصولاتی را برای ارائه به بازار دارند همکاری کند، تا بتواند امکانات مجموعه خود را در اختیار آنها قرار داده  و محصولاتی را به صورت صنعتی سازی شده به بازار ارائه دهد.»

فناپ تک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.