شماره تلفن و خدمات مرکز تماس بانک مهر ایران

در صورتی که در مورد خدمات بانک مهر ایران، همراه بانک یا مشکلات حساب خود مشکل یا سوالی دارید، کارشناسان بانک در دسترس شما هستند تا این چالش ها و مشکلات را برای شما حل کنند. خدمات مرکز تماس بانک مهر ایران در ادامه آمده است.

مرکز ارتباط با مشتریان بانک مهرایران با شماره تماس  ۴۳۲۲-۰۲۱ این امکان را در اختیار مشتریان بانک قرار داده تا بدون مراجعه به شعبه، پاسخ خود را بگیرند، در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنند و خطر ابتلا به ویروس کرونا را کاهش دهند.

مرکز تماس بانک مهر ایران

در مرکز تماس بانک مهر ایران بصورت ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز در کمتر از ۳۰ ثانیه و تمامی تماس ها در کمتر از ۶۰ ثانیه پاسخ داده مي‌شود.

شماره تلفن و خدمات مرکز تماس بانک مهر ایران

در این مرکز تماس خدمات اساسی زیر نیز قابل ارائه است

راهنمایی دریافت تسهیلات

اگر توضیحاتی که در رابطه با انواع طرح‌های تسهیلاتی و شیوه دریافت تسهیلات در وب‌سایت بانک وجود دارد، نتوانسته پاسخ سؤالات شما را بدهد، کافیست با مرکز ارتباط با مشتریان بانک تماس بگیرید تا کارشناسان این مرکز پاسخگوی شما باشند.

حل مشکلات همراه بانک و اینترنت بانک

اگر برای استفاده از همراه‌بانک یا اینترنت‌بانک خود دچار مشکلی شده‌اید و راهکار آن را نمی‌دانید، مرکز ارتباط با مشتریان بانک برای کمک به حل این مشکل در کنار شماست.

بازیابی رمز عبور و انسداد کارت

در صورتی که نیاز به بازیابی رمز عبور یا مسدود کردن کارت خود دارید، نیازی نیست به شعب بانک مهر ایران مراجعه کنید. کار شما از طریق تماس با مرکز ارتباط با مشتریان بانک قابل انجام است.

54 نظرات
  1. ابوالفضل رستم زاده می گوید

    سلام من از شعبه اهر استان آذربایجان شرقی وام ازدواج اقدام کردم بعداز چندین ماه کش وقوس امروز صبح پیامک اومده که وام شما پرداخت گردید ولی رفتم پول بردارم میگه قابل برداشت نیست کارمند همون شعبه باضامن من دوست نزدیک هستند واینجانب به ضامنم قول دادم مبلغی از وام وقتی که واریز شد بهش بپردازم ولی چون ضامن من باکارمند همون شعبه رفاقت نزدیکی دارند وضامن من به کارمند بانک گفته که جلوی حساب منو بگیره لطفا راهنماییم بکنید

  2. جلال می گوید

    سلام متاسفانه چند روزه خدمات اینترنت بانک مشکل داره کسی هم جواب گو نیست

    1. ناشناس می گوید

      سلام من امروز رفتم بانک مهر شعبه باغمیشه تبریز واقعا برخورد شان با مشتری بسیار بد و ناپسنده . الحق که اینجا ایران و تبریزه

  3. ناشناس می گوید

    سلام
    دفعه قبل که زنگ زدم 13 دقیقه منتظر موندم تا کارشناس جواب بده کمتر از 60ثانیه خیلی جالب بود برام!!؟؟؟
    الان بیش از یک هفته هست باشعبه دکتر فاطمی تماس میگیرم حتی کسی گوشی رو بر نمیداره بعد هم ادعا داریم تکرین ارباب رجوع وکنترل کرونا وجلوگیری از پاسخ گویی حضوری

    1. ساهره کامیاب می گوید

      سلام باز خوبه شما تونستید ارتباط برقرار کنید من 4 ساعت دارم زنگ میزنم همش اشغاله

  4. مجتبی کلهری می گوید

    حد مانده حساب بنده ده هزار تومان بود. الان ۳۸ هزار تومان تو کارته فقط اون ۸ هزار قابل برداشته .میشه بگید چرا برای چی؟؟؟ مانده حساب رو بیشتر کردین یعنی؟؟
    لطفا یا زنگ یا پیامک بدین ۰۹۱۸۵۶۸۸۵۶۹

  5. kazem می گوید

    هر چی از فساد و تبعیض و سلیقه شخصی تو بانک مهر بگیم بازم کمه
    واسه وام ازدواج ۱۰۰ میلیونی ۲ تا ضامن بردیم نفری ۵۰ میلیون کسر حقوق دادن(کارمند رسمی) بعد از ۳ ماه بهمون میگن برو به جای این ۲ تا یدونه بیار ۱۰۰ میلیون کسرحقوق داشته باشه
    چرا؟ چون رئیس لج کرده با ضامن
    چون مسئول وام با ضامن مشکل داره به رئیس گفته قبول نکنه

    به به و چه چه به چنین بانکی و ناظر بانک

  6. توحید می گوید

    هربار زنگ زدم به شماره 4رقمی و کیلید 4 کارشناس را زدم گفت تماا اشغال هستن و خداحافظ

  7. سعیدفرشیدنیا می گوید

    سلام یک هفته هستش که با شماره ۰۲۱۴۳۲۲تماس میگیرم موفق نشدم تماس حاصل کنم همش بوق اشغال میزنه

  8. سینا می گوید

    سلام نزدیک 6ماه منتظر موندم جواب وام ازدواجم از بانک قرض الحسنه مهر ایران بیاد بلاخره اومد با هزار بدبختی و برو بیا بلاخره پرونده تشکیل دادم دوتا ضامن امضا زدن حالا میگن برو دوماه بعد واریز میشه با رئیس شعبه شهرستان میانه آقای ظهیری و سعید قره داغی معاونش هم دست شدن حالا میگن 20میلیون بده تا 100 میلیون واریز کنیم در غیر اینصورت باید دوماه منتظر بمونی

  9. حبیب اله می گوید

    برای وام فرزند اوری مراجعه کردم به بانک شعبه فردیس با این که خودم کارمندم و کسر از حقوق اوردم رییس بانک میگه باید دو نفر ضامن دیگه که چک داشته باشه هم بیاری برای ۶۰ تومن وام
    کارمند رسمی با گواهی کسراز حقوق قبول نمیکنه اقای رئیس بانک
    با اینکه بخشنامه بانک مرکزی گفته یه نفر ضامن معتبر یا سفته قبوله اینجا هر کسی سلیقه ایی کار میکنه و به دستورات بانک مرکز عمل نمیشه
    رئیس بانک با کمال وقاهت میگه ضامن نداری وام نگیر چرا برای وام اومدی

  10. امید می گوید

    ما یه بسته اینترنت خریداری کردیم به مبلغ67خورده ای تاریخ 25برج پنج از ۹ساب من کسر شده پول بسته اما بسته ای برای من فعال نشده زنگ زدیم گفتن پیگیری می‌کنیم تا هفتاد و ساعت اگه برنگشت تماس بگیرید پول به ۹ساب من برنگشت باز زنگ زدیم میگن بسته نگرفتی درصورتی که من اسکیرین شات ازش گرفتم کد پیگیریشم هست بعد که گفتم گفتن پیگیری می‌کنیم الان نزدیک یک ماه شد چندین بار تماس گرفتم میگن جوابی به ما ندادن امروزم زنگ زدم باز همینو گفت درد بسته یا پول بسته نیست درد اینجاست چرا اینکارو میکن واقعا اینجوری پول خوردن واسه یه موسسه یا بانک کار درستیه دزدی که از دیوار مردم بالا رفتن نیست دزدی یعنی همین کار درد من پول بسته نیست درد من اینه حق خوری خوب نیست درد کنه اینه چرا نزدیک یه ماه دارن من میدونن بگن آقا خوردی نوش خونمون بهت برش نمیگردونیم زورمون زیاده

  11. ناشناس می گوید

    افتضاح در یک کلام

  12. رحمان می گوید

    امروز به شعبه شهید لطیفی تهران مراجعه کردم برخورد کارمند خوب نبود رفتم پیش رئیس علاوه بر برخورد بد تمسخر هم کرد، واقعا کسی که پشت میز هست برای خدمت به مردم نشسته یا مسخره کردن ارباب رجوع

    1. علی رضا محمد جعفری می گوید

      اکثر شعب برخورد کارمندان ورییس همینطوره چون مهر ایران سرپرستی و مسول بالا دست وجود نداره

  13. رحمان می گوید

    از بانک مهر اصلا راضی نیستم، برخورد خوبی با مراجعین ندارند

    1. ابوالفضل می گوید

      سلام من نزدیک به ١٣سال مشتری بانک مهرهستم درکل ازبانک راضیم خسته نباشیدبه همه دست اندرکاران این بانک؟
      ودراخراگه امکان ایجادحساب وکالتی براخرید خودرو روفراهم کنندعالی میشه چون براجابجایی پول واقعا به مشکل خوردم

  14. ناشناس می گوید

    خیلی مسخره چرا اصلا پاسخ نمیدهند

  15. مشتری قبلی بانک مهر می گوید

    جمع شدن این سیستم پاسخ گویی تلفی بهترین راه برای جلوگیری از توهین به مردم است.
    پاسخ گویی کارشناسان افتضاح هست

  16. باقری می گوید

    سلام
    به شعبه بانک شما در شهر ورامین مراجعه کردم برای دریافت کارت جدید و شماره حساب که شماره حساب با کلی چک و چونه شفاهی به من دادند اما کارت ندادند و اذعان کردند چون قسط عقب مانده در بانک دیگری دارم .بانک سپه . صادر نمیشه….میشه صحت این حرف به اینجانب بفرمایید 09120254312باقری

  17. ناشناس می گوید

    کوووو 24 ساعته پاسخگو هستید ؟؟؟ اینترنت بانک مشکل داره کسی پاسخگو نیست/// – خط پشتیبانی خودش مشکل داره چه برسه که بخاد 24 ساعته پاسخگو باشه

  18. مشتری می گوید

    کوووو 24 ساعته پاسخگو هستید ؟؟؟ اینترنت بانک مشکل داره کسی پاسخگو نیست/// – خط پشتیبانی خودش مشکل داره چه برسه که بخاد 24 ساعته پاسخگو باشه

    خیلی افتضاحه—-اصلا پاسخگو نیستند…

  19. ناشناس می گوید

    تسهیلات این بانک به چه صورته ؟ از کجا باید بدونیم؟

  20. ناشناس می گوید

    تسهیلاتش همش دروغه واسه من امتیاز وام زده 3500 همونم به عنوان وام نمیدن
    پولاتونو از این بانک بیارید بیرون

  21. ناشناس می گوید

    شرم اوره فک کردین مردم لانسبت گوشاشون درازه.همش کلی 1و2 واخر تمام کسی پاسخگو نیس

  22. اصقرنجفی چقازردی می گوید

    باسلام من درتاریخ1401/10/9ازبانک مهر ایران شعبه میدان آزادی 8515 کرمانشاه درخواست همراه کارت کردم ومبلغ 72000هزارتومان واریز کردم کارت ازطریق پست درب منزل بفرستن وتا امروز 1401/10/26میباشد و18روزه هنوز کارت تحویل ندادند تماس میگیرم با۰۲۱۴۳۲۲وکارشناس وصل کرده می‌گوید به من مربوطه نیست تلفن را قطع می‌کند من جانباز هستم مشکل دارم درخواست کارت به درب منزل کردم واقعا متاسفم برای مسولین این بانک

  23. رضا می گوید

    در يك كلام بي ترمز و هركي به هركي…….

  24. علی رضا محمد جعفری می گوید

    اکثر شعب برخورد کارمندان ورییس همینطوره چون مهر ایران سرپرستی و مسول بالا دست وجود نداره

  25. زاهدقاسمی می گوید

    شما خسته نباشید این smsبانک من قطع شده از سامانه برای فعال کردنش اقدام کردم الان۱۰روز فعال نمیشه شعبه شهرم مراجعه میکنم میکن باید استان تایید بزنه شعبه استان هم جواب تماس نمیدن چیکار کنم؟؟

  26. محمدی می گوید

    سلام وقت بخیر
    بانک مهر سردشت( آذربایجان غربی) اصلا برخرد مناسبی ندارن و خیلی هم بی ادب تشریف دارن
    من نزدیک یک ماه می خوام کارکرد پولمو بگیرم تشکیل پرونده و ضامن هم مشکل نداشتم هر وقت پیگیر میشم و میرم بانک با بی احترامی جواب میدن میگن واریزش که دست ما نیست انگار می خوام ارث پدرشون و بگیرم

  27. مریم می گوید

    درود چرا اینهمه نارضایتی هست فکری نمیکنید من از دیروز میخواهم یک مبلغی جابهجاکنم نمیشود چرا؟ شماره هم نمیگیرد چرا؟ بعد میگویید به بانک مراجعه نکنید

  28. محسن می گوید

    سلام با اینترنت وای فا امکان ورودبه همراه بانک نیست لطفا پیگیری کنید متشکرم

  29. ناشناس می گوید

    واقعا باید تاسف خورد به حال مدیریت این بانک که نظارتی به شعب خود نداره بانک شعبه صدف همدان بعد ۲۰ روز تقاضای ضامن از طریق الکترونیکی پاسخ داده و گفته ضامن حساب نداره دیگه دادن گواهی کسر و چک صیاد ضامن چا حسابی داره باز کنه تلفن پاسخگویی کارشناسان بعد ۱۵ دقیقه معطلی فقط میگن قانون گزار گفته این کند کاری جمع کنید

  30. سید مجتبی صادقی می گوید

    سلام خسته نباشید میخواستم بدونم اگه پول بریزم به حساب بانک مهر خودم بعدش برای وام میتونم از یه شهر دیگه اقدام کنم برای گرفتن وام مثلا الان من تو شعبه قم حساب دارم بعدش میتونم از خراسان شمالی وام بگیرم یا نه ممنون میشم راهنماییم کنید

  31. خورشیدی می گوید

    بسیار افتضاح هست بانک مهر ایران و بسیار دروغگو و بی تعهد

    افتتاح حساب انجام نمیدن میگن برو خودت آنلاین انجام بده، معدل حساب نمیدن میگن برو خودت آنلاین انجام بده، تسهیلت رو میگن برو خودت آنلاین انجام بده پس کارمندای شما واقعا چرا اونجا نشستند

    حق الناس نکنید

  32. ناشناس می گوید

    حتی جرات درج نظرات مردم رو هم ندارید
    وای بر شما و وای بر ناظران شما

  33. فهیمه صداقت می گوید

    بانک بسیار خوبیست
    الکترونیکی درخواست دادم سریع انجام شد.تلفنی هم پیگیر بودم 5 دقیقه منتظر شدم و جواب دادن
    شعبه قرنی مشهد خیلی مدیر و کارکنان خوبی داره و سنگ اندازی نمیکنن

  34. شفعتی می گوید

    خیلی بانک بدیه دوتا شماره کارت داده، دائم هرماه عوض میشه و من نمیدونم باید به کدوم قسط واریز بشه، سریع هم برای ضامن پیام اقدام قضایی میفرسته، به جای این پیام بیخود که میفرستید لینک پرداخت قسط رو برای من بفرستید، تلفنم که اصلا جواب نمیدید، خدمتتون خیلی خیلی بده

  35. محان کریمی می گوید

    سلام برا وام تحسیلت ۱۵۰ میلون خابوندم ولی امتیاز به من ۴۵ میلون وام نوشت براسبت انلاین ضامن جواز وچک داشت تعید نشدضامن کارمند اوردم با فیش و چک جواب نیامد سفته الکتر ولیکی خریدم وسبت کردم وامم شد ۳۰ تومان الان در حال برسی لطفن کمک کنید یا زودتر برسی کنید که اگر نمیشه برم گل دیکه ای بگیرم سرم

  36. محان کریمی می گوید

    سلام اگر وام نمیدی یبار یا مسدود کنید تا من فکر دیگه بکنم بخدا یک ماه الافم مخاستن وام انلاین بدین بمن

  37. محان کریمی می گوید

    صبت درخاست چقدر طول میکشه مال من که هربار ۵۰ تومان هزینه صبت میدم دوسه روز طول میکشه جواب هم نمیاد

  38. ناشناس می گوید

    نوشته 24 ساعته میتونیم تماس بگیریم وسط رور هم پاسخگو نیست و کلا اشغال میزنه گل بگیرن در اون بانک رو

  39. خالد می گوید

    سلام برای ورود به همراه بانک خطای شاهکار میزنه چرا

  40. فراز محمودزاده می گوید

    سلام چرا يارانه بنده از ديشب كه واريزشده هنوز قابل برداشت نيست نياز داريم چرا يكروز گذشته نميتونم برداشت كنم

  41. مروتعلی بهروزی می گوید

    من از شهرستان میانه مصدع اوقات شده ام مبلغ هر قسط اینجانب 18.750.000 ریال هست آقای مسئول برداشت اقساط از حساب اینجانب مبلغ 1.875.000 ریال کسر کرده و چون من در شهرستان نیستم چهار روز هست هر روز حدود 20 بار زنگ می زنم به شماره های تماس بانک مهر شعبه میانه و هر تماس من را بلافاصله رد تماس می کنند امروز چون می خواستم جوابی برایم بدهند بلافاصله هر رد تماس شماره را گرفتم در آخر آقای مسئول بی مسئولیت فرمودند من از رو رفتم شما نه و بلا فاصله قطع کردند خواستم از زحمات مسئول بی مسئولیت بانک محترم شهرم کمال تقدیر و تشکر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ را بنمایم الحق سزاوار

  42. شادی تقوی می گوید

    باسلام من شادی تقوی هستم ازشهرستان ملکان اوستان آذربیجان شرقی من یک وام برایم از سپاه واگذار شد یک ماه هست ضامن هایم امضاع کردند ولی پولمو واریز نمی کنند

  43. باربری پرند بارا می گوید

    خیلی بانک مزخرفیه

  44. ناشناس می گوید

    افتضاح ترین بانک دنیا

  45. ش می گوید

    بدترین بانک دنیا بی کفایت ترین مسئولان رو داره
    امیدوارم هر چه زودتر بسته بشه

  46. ناشناس می گوید

    من از همراه بانک ۱۲ تومن میخاستم انتقال بدم ناموفق زد برام . ولی از حسابم کسر شده ب حساب طرف مقابل هم نیامده این چه وضعشه

  47. ناشناس می گوید

    فکر نمیکنید دیگه بهتره به موسیه مالی فقط مالی تنزل درجه بدید و از بانک خارج بشید با این جواب و خدماتتون و البته نارضایتی ها.

  48. فریدون می گوید

    سلام ببخشید چرا پشتیبانی بانگ 24ساعت نیست

  49. ناشناس می گوید

    سلام وقت بخیر
    حساب من بدون دلیل مسدود شده چطور پیگیری کنم؟

  50. mojde می گوید

    یعنی مزخرف تر از این بانک وجوود نداره
    2 روزه نمیتونم پول خودم رو بردارم و انتقال وجه بزنم پشتیبانی هم که هر موقع تماس مسگسری میگه همه اوپراتورها مشغولن و قطع میکنه گزینه ای به عنوان انتظار هم نداره
    اگر آبرو داشتید با این نوع سرویس دهی باید سرتون میزاشتین میمردین

    خاااک بر سر سازمانی مثل سازمان ما که پول کارمنداش رو تو بانک آشغالی مثل این میریزه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.