اهدای 100 دستگاه اکسیژن‌ساز به بیماران کرونایی استان سیستان‌ و بلوچستان

در پیک پنجم کرونا و شدت بالای همه‌گیری در استان سیستان‌ و بلوچستان، شرکت بیمه کوثر در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود، 100 دستگاه اکسیژن‌ساز را برای استفاده اقشار محروم و آسیب پذیر به هلال احمر این استان اهدا کرد.

 مراسم رونمایی از دستگاه‌های اهدایی، با حضور مجید مشعلچی فیروزآبادی، مدیرعامل شرکت بیمه کوثر و مقامات جمعیت هلال احمر از جمله شریفی سده، معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی، سلیمی، مشاور معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی و میربهاءالدین، مدیرعامل استانی این جمعیت، در ساختمان مرکزی جمعیت هلال احمر استان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت بیمه کوثر، در ابتدای این مراسم پس از تسلیت ایام سوگواری خامس آل‌عبا از زحمات و تلاش‌های همکاران جمعیت هلال احمر در استان سیستان‌وبلوچستان تقدیر کرد و گفت: بسیار خوشحالم که این فرصت به بیمه کوثر داده شد تا قدمی هرچند کوچک برای کاهش و تسکین آلام هم‌وطنان کم‌برخوردار در یکی از بهترین خطه‌های این سرزمین بردارد. امیدوارم این مقدمه‌ای باشد برای افزایش همکاری و تعامل طرفین در ابعاد مختلف که به طور قطع اقشار مختلف مردم از منافع آن بهره‌مند خواهند شد.

مجید مشعلچی با اشاره به عزم جدی شرکت بیمه کوثر در ایفای مسئولیت اجتماعی و همراهی سازمان‌های بالادستی، هیات‌مدیره، سهام‌داران و کارکنان شرکت در این زمینه، خاطرنشان کرد: چندی پیش از چندین روستا در نقطه صفر‌مرزی استان بازدید کردم اما با تمام سختی‌ها و کاستی‌ها، جز صبوری و وفاداری چیزی از مردم شریف این استان ندیدم. این امر وظیفه‌ای که بر دوش مسئولان کشور قرار دارد را سنگین‌تر می‌کند.

وی با ابراز تاسف و نگرانی از گستردگی زیاد کرونا در استان سیستان‌وبلوچستان از کادر درمان که با همه کمبودها و نقایص از جان‌شان برای حفظ سلامت مردم و بازگرداندن شرایط عادی به استان تلاش می‌کنند تشکر کرد و افزود: اقدام بیمه کوثر کمک ناچیزی بود که پس از ارزیابی دقیق از وخامت اوضاع و پیشنهاد مسئولان هلال احمر صورت گرفت و امیدوارم برای همه ذی‌نفعان بیمه کوثر که عملا در این کار خداپسندانه شریک هستند توشه مناسبی در محضر پروردگار متعال باشد.

مدیرعامل شرکت بیمه کوثر شرایط جوی و وجود ریزگردها را در استان یک خطر جدی برای سلامتی مردم دانست و گفت: علاوه بر نیاز جدی بیماران بدحال کرونایی به دستگاه‌های اکسیژن‌ساز، حتی پس از ریشه‌کنی بیماری منحوس کرونا، نیاز استان به این دستگاه‌ها به علت شیوع بیماریهای تنفسی ناشی از ریزگردها از بین نمی‌رود. بنابراین تلاش بیمه کوثر برای تهیه و اعطای این 100 دستگاه اکسیژن‌ساز به واقع یک صدقه جاریه و در راه خدمت به مردم عزیز این استان است.

منبع بیمه کوثر
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.