جشنواره رسید خوبی بانک ملی؛ یک تیر و دو نشان

آیا می‌دانید با افتتاح حساب قرض الحسنه در بانک ملی ایران، علاوه بر مشارکت در صدها کار عامه المنفعه می‌توانید با شرکت در قرعه کشی مرحله چهل و دوم حساب های قرض الحسنه (پس انداز ریالی و ارزی) از جوایز آن برخوردار شوید؟

وضعیت اقتصادی امروز ایران وضعیت مناسبی نیست. این روزها به دلیل سوء مدیریت‌ها، تحریم‌ها و تورم بالا، ایران فقیرتر شده و بسیاری از خانواده‌های ایرانی با مشکلات معیشتی فراوانی روبرو هستند.

در ایران امروز، بسیاری از پدران امکان خرید ملزومات اولیه زندگی را ندارند، دختران تازه عروس در تهیه جهاز مشکلات اساسی دارند و پسران تازه داماد در خواب هم امکان تهیه یک خانه را نمیبیند.

بنابراین امروزه فقر، مشکلات معیشتی و اقتصادی عدیده‌ای در کشور وجود دارد و دستان زیادی نیازمند دستگیری هستند. در بین این همه مشکلات، قرض الحسنه شاید بتواند همان دست مهربانی باشد که دستان نیازمندی را می‌گیرد تا  گوشه ایایhgbvvdsdb هر چند کوچک از مشکلات  این قشر از جامعه را حل کند و لبخندی بر لبانشان بنشاند هر چند که کسانی که در راه خدا قدم بر می‌دارند و برای کمک به خلق خدا و دستگیری از نیازمندان و محرومیت زدایی کاری انجام می‌دهند به دنبال رسید کار خوب خود نیستند و تنها یک لبخند و دعای خیر می­تواند بدرقه راه و رسید خوبی کارشان باشد.

در همین راستا بانک ملی در جهت تشویق هموطنان به امر خداپسندانه قرض‌الحسنه و در راستای مسئولیت اجتماعی مشتریان و بانک در چهل و دومین دوره قرعه کشی حساب‌های قرض الحسنه پس انداز با رسید خوبی قدردان این کار زیباست.

رسید خوبی، رسیدی است که  مشتریان سخاوتمند بانک ملی علاوه بر اجر معنوی افتتاح حساب های قرض الحسنه بانک ملی در ازای کار نیکو و کمک به هموطنان خود در این دوران سخت اقتصادی دریافت می‌کنند و البته این از خوبی بانک ملی است که در این دوران سخت، امکان کمک به هموطنان و شرکت در قرعه کشی را بطور همزمان برای مشتریان بانک فراهم کرده است.

فقط تا پایان مرداد ماه فرصت هست

در چهل و دومین دوره قرعه کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز بانک ملی،  مشتریان بانک تا پایان مرداد ماه فرصت دارند با افتتاح حساب و یا تکمیل موجودی هم در یک کار خیر و عام المنفعه با بانک شریک شوند و  هم در قرعه کشی این دوره شرکت کنند و با این کار می‌توان گفت مشتریان با یک تیر دو نشانه را مورد هدف قرار می دهند.

مشتریان بانک ملی برای شرکت در قرعه کشی می‌توانند به وسیله سامانه بام اقدام به افتتاح حساب و از طریق سامانه‌های بام، بله و ایوا موجودی حساب خود را تکمیل و افزایش دهند و نیازی به مراجعه حضوری به بانک نیست.

جوایز این دوره از قرعه کشی هم شامل: 100 کمک هزینه خرید واحد مسکونی به مبلغ یک میلیارد ریال، 1400 کمک هزینه خرید کالای ایرانی به مبلغ 500 میلیون ریال، 1400 کمک هزینه خرید صنایع دستی به مبلغ 10 میلیون ریال و 800 هزار جایزه نقدی به مبلغ یک میلیون ریال است.

باز بودن حساب و داشتن حداقل موجودی 500 هزار ریالی در روز قرعه‌کشی، شرایط لازم برای شرکت حساب‌ها در قرعه‌کشی و حفظ حداقل موجودی حساب به مبلغ 500 هزار ریال به مدت سه ماه یا 90 روز متوالی در طول دوره قرعه‌کشی و یا از زمان آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی، شرط کافی برای اعطای جوایز به برندگان حساب‌هاست.

 

2 نظرات
  1. Aram می گوید

    لطفا برندگان چهل و دومین دوره بانک ملی رو اعلام کنید اصلاع رسانی ضعیف میباشد

  2. hamid می گوید

    چرا من تو قرعه کشی برنده نمی شوم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.