احتمال ۲۲۵ هزار دلاری شدن بیتکوین!

اگر تاریخ تکرار شود، احتمالا در اوایل سال ۲۰۲۲ شاهد عبور قیمت بیتکوین از سطح ۲۲۰ هزار دلار خواهیم بود.

تحلیل تکنیکال چارت بیت کوین نشان می دهد که شاخص مک دی از محدوده قرمز وارد محدوده سبز شده و بیت کوین این قابلیت را دارد تا با افزایشی ۵.۵ برابری مواجه شود. در ماه جاری شاخص هایی که پیش بینی صعود بیتکوین را کنند کم نبوده اند و وضعیت بنیادین شبکه هم وضعیت امیدوار کننده ای دارد.

آخرین باری که شاخص مک دی چنین وضعیتی پیدا کرده بود، ماه اکتبر سال ۲۰۲۰ بود که ارزش بیت کوین از قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ دلاری حدودا ۵.۵ برابر شد. اگر تاریخ تکرار شود، احتمالا در اوایل سال ۲۰۲۲ شاهد عبور قیمت بیتکوین از سطح ۲۲۰ هزار دلار خواهیم بود.

این پیش بینی احتمالا خوش بینانه ترین پیش بینی از قیمت بیت کوین تاکنون است اما تنها پیش بینی حاکی از یک صعود تند این رمزارز در ماه های آتی نیست: پیشتر نیز بنیان گذار مدل پلن بی اعلام کرده بود بر اساس مدل سنجی های صورت گرفته، قیمت بیت کوین در ماه دسامبر از ۱۳۵ هزار دلار عبور خواهد کرد.

آنتونی پامپلیانو بنیان گذار موسسه مورگان کریگ- گفت: فکر می کنم که به زودی شاهد آغاز یک دوره صعود سریع قیمت بیتکوین خواهیم بود. سال ۲۰۱۷ نیز این اتفاق افتاد و قیمت بیتکوین تنها در ۱۸ روز از ۱۰ هزار دلار به ۲۰ هزار دلار رسید. خیلی احمقانه نخواهد بود اگر امیدوار باشیم که این اتفاق اواخر امسال یا اوایل سال آینده نیز رخ بدهد.

بیت کوین پس از ریزش سریع ماه قبل که در جریان آن قیمتش از ۶۲ هزار دلار نصف شد، مجددا در مدار صعودی قرار گرفته و ارزش آن در ماه اخیر حدود ۲۰ درصد افزایش پیدا کرده است. اگرچه بیتکوین در حال حاضر در حال جدال بر سر فتح کانال ۵۰ هزار دلاری قرار دارد اما شاخص ها به ویژه شاخص های میانگین متحرک حاوی خبرهای خوشی برای بیت کوین در روزهای آینده هستند.

منبع ایسنا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.