یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۰ به «پلی‌پاد» اضافه شد

«پلی‌پاد» همواره در راستای افزایش تنوع بازی‌های قابل تجربه در کنسول ابری مبتنی بر سرزمین هوشمند پاد تلاش می‌کند و این‌ بار یکی از بهترین عناوین سال ۲۰۲۰ به کتابخانۀ این پلتفرم اضافه شده است.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، عنوان «Gears Tactics» به پلی‌پاد افزوده شده است و هم‌اکنون علاقه‌مندان به سری «Gears of War» (چرخ‌دنده‌های جنگ) می‌توانند بدون نیاز به دانلود و نصب و تهیۀ تجهیزات سخت‌افزاری، وارد میدان نبرد شوند.

بازی Gears Tactics یکی از نسخه‌های فرعی مجموعۀ چرخ‌دنده‌های جنگ به‌شمار می‌آید که در سبک استراتژیک (متفاوت از نسخه‌های اصلی که در سبک تیراندازی هستند) توسط استودیو «The Coalition» از گروه «ایکس باکس» متعلق به مایکروسافت توسعه داده شده است.

این بازی اوایل سال ۲۰۲۰ برای کنسول‌های «ایکس باکس» و رایانه منتشر و با استقبال عموم کاربران روبه‌رو شد و نیز از دید منتقدان امتیازهای خوبی دریافت کرد.

حال کاربران پلتفرم پلی‌پاد بدون نیاز به خریداری این بازی از «مایکروسافت استور» و حتی در اختیار داشتن سخت‌افزار قدرتمند، می‌توانند Gears Tactics را روی هر دستگاهی از جمله رایانه، لپ‌تاپ، گوشی همراه و حتی تلویزیون هوشمند تجربه کنند.

جهت دسترسي به اين بازي در پلی‌پاد می‌توانید به این لینک مراجعه یا عبارت Gears Tactics را در نسخه‌های دسکتاپ، گوشی همراه، و مرورگر خود جست‌وجو کنید.

گفتنی است پلتفرم پلی‌پاد در حقیقت محلی برای استریم بازی‌های ویدیویی به‌شمار می‌آید که به عنوان یک کنسول آنلاین و مجازی فعالیت می‌کند. به این شکل که کاربر بدون نیاز به تهیه سخت‌افزار گران‌قیمت، یا در اختیار داشتن تجهیزاتی خاص، می‌تواند بازی‌های مورد نظرش را تنها از طریق اینترنت و بر روی رایانه یا گوشی همراه تجربه کند.

«سرزمین هوشمند پاد» طرح پلتفرم جامع و چندسویۀ گروه مالی پاسارگاد است که با ارائۀ راهکارهایی متنوع از حوزه‌ها و بخش‌های مختلف، محصولات و امکاناتی گوناگون را در راستای تحقق زندگی بهتر ارائه می­دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از سرزمین هوشمند پاد به سایت ic.pod.ir مراجعه یا کد QR را اسکن کنید.

یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۰ به «پلی‌پاد» اضافه شد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.