روش دریافت سرویس پرداخت درون برنامه ای از سپ

با افزایش استفاده از روش‌های مختلف پرداخت‌ الکترونیک، ایجاد ساختاری مطمئن جهت انجام تراکنش‌های آنلاین در محیطی امن و کاربرپسند، همواره مورد توجه تولید کنندگان اپلیکیشن‌های موبایلی بوده است.

بسیاری از تولیدکنندگان اپلیکیشن‌های موبایلی برای فروش محصول و خدمات خود به عنوان پذیرنده پرداخت از طریق اپلیکیشن نیاز به یک درگاه پرداخت دارند، ولی چگونه و از کجا این درگاه را تهیه کنند؟

با افزایش استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف و به طبع آن رشد تجارت موبایلی (Mcommerce)، پرداخت درون برنامه‌ای بیشتر از همیشه طرفدار پیدا کرده است و این مدل پرداخت در حال حاضر یکی از روش‌های اصلی پرداخت در بین همه اپلیکیشن‌های موجود است.

بدین منظور، شرکت پرداخت الکترونیک سامان (سپ)، سرویس درگاه پرداخت درون برنامه‌ای خود را تولید کرده است. کاربران می‌توانند با استفاده از این سرویس بدون نیاز به خروج از محیط اپلیکیشن‌های موبایل با امنیت و سهولت بالا نسبت به انجام تراکنش و پرداخت‌های الکترونیک خود اقدام کنند.

مزایای اصلی پرداخت درون برنامه ای سپ چیست؟

با وجود درگاه پرداخت درون برنامه‌ای شرکت معتبری مثل پرداخت الکترونیک سامان، احتمال دسترسی به اطلاعات حساب، کلاهبرداری و فیشینگ توسط دیگران از بین می‌رود.

از این طریق، به سرعت و سهولت یک تراکنش انجام می‎شود، تعامل کاربر با اپلیکیشن ارتقاء پیدا می‌کند و این کار تجربه کاربری را بهبود می‌دهد.

علاوه بر این موارد، با استفاده از این درگاه، احتمال عدم خرید محصول و خدمت پذیرنده بسیار کمتر می‌شود، زیرا با خروج کاربر یا مشتری از اپلیکیشن برای پرداخت ممکن است تصمیم مشتری برای خرید و انجام تراکنش تغییر کند.

چگونه از سپ درگاه پرداخت درون برنامه ای بگیریم؟

توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های موبایلی می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر درخواست خود را با ارائه جزئیات به ایمیل mobile@sep.ir ارسال کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.