مدیریت ثروت به روش باهوش‌ ترینا در اپلیکیشن فانوس

اپلیکیشن مدیریت مالی شخصی فانوس متعلق به شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا، مدیریت ثروت کاربران را به کمک محصولِ ساده و بی‌دردسر و در عین حال حرفه‌ای انجام می‌دهد.

خدمات فانوس

ارزیابی سهم

شناسایی و بررسی سهام ضرر ده و سود ده با سرویس ارزیابی سهام فانوس و تحلیل ۳۶۰ درجه سهم‌ها، فقط در چند ثانیه انجام می‌شود. از ویژگی های منحصر به فرد سرویس ارزیابی سهام فانوس، امکان انتخاب و بررسی هر سهم موجود در بازار، با محاسبه و اعلام امتیاز شاخص‌های تکنیکال، بنیادی، ریسک، قیمت‌گذاری، نقدشوندگی و سهامداری توسط بهترین تحلیل گران فانوس و به کمک هوشمندترین نرم افزار تحلیلی بازارسرمایه با حداکثر دقت ممکن است.

حسابداری شخصی

فانوس ارزشِ به روزِ دارایی های ارزی، طلا و بورسی شما و تغییراتش را به شما نشان می‌دهد. حسابداری شخصی فانوس با تحلیل کدال بورس بهصورت رایگان به شما در خرید و مدیریت سهام کمک می کند. در فانوس می‌توانید تمام اطلاعات بهروز وام‌ های بانکی کشور را ببینید. فانوس به صورت اتوماتیک و رایگان هزینه‌ها و درآمد شما را ثبت و هوشمندانه مدیریت کرده و در نهایت پیشنهادهای اقتصادی ارائه می‌دهد.
با فانوس کاربران می‌توانند دخل و خرج خود را مدیریت و با بقیه مقایسه کنند. شما می‌توانید در فانوس برای هزینه‌های خود سقف بودجه تعریف کنید تا با نزدیک شدن به این سقف، هشدار اتمام بودجه برای شما ارسال شود.

گزینه جیب به جیب

کاربر با استفاده از این گزینه می‌تواند مبلغی را بین حساب‌های خود اعم از حساب بانکی و یا کیف پول جابجا کند. از آنجایی که این نوع از تراکنش نه دریافتی است و نه پرداختی، کاربر می‌تواند گزینه جیب به جیب را انتخاب کند.

امکان ثبت بدهی، اقساط، وام و چک

این امکان در بخش یادآور در برنامه فراهم شده است تا کاربر اقدام به ثبت چک، قسط، بدهی و طلب کند، تمام جزییات و توضیحات مربوط به آن یادآور از قبیل طرف حساب، تاریخ و ساعت یادآور، مبلغ و … را درج کند و برای یادآور خود تکرار یادآور هم تعریف کند تا در موعدهای تعیین شده زمان رسیدن یادآور، از طریق برنامه به کاربر اطلاع داده شود .

امنیت فانوس

اپلیکیشن مدیریت مالی شخصی فانوس متعلق به شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فرداست که محصولات و خدمات مالی و بانکی مختلفی را به بانک‌ها، شرکت‌های بیمه‌ای و بازار سرمایه ارائه می‌دهد. در این اپلیکیشن هم مانند سایر اپلیکیشن‌های بانکی این شرکت، به منظور رعایت امنیت و حفظ محرمانگی اطلاعات، کلیه پروتکل‌های امنیتی سمت کاربر و سرور رعایت شده است.

اپلیکیشن فانوس به حساب‌های شخصی کاربران هیچ دسترسی‌ ندارد. دسترسی برنامه فقط به پیامک‌های بانکی واریز و برداشت کاربران می‌باشد. این مورد هم فقط در شرایطی اتفاق خواهد افتاد که خود کاربر ابتدای نصب برنامه، اجازه دسترسی خواندن پیامک‌های بانکی را در برنامه تایید کرده باشد .

اطلاعات شما براساس شماره موبایل روی سرورهای ابری شرکت تجارت الکترونیک ارتباط فردا ذخیره و محافظت می‌شود و نیازی به نسخه پشتیبان وجود ندارد. شما می‌توانید با شماره موبایل و وارد کردن کد تایید که صرفا روی همین شماره ارسال می‌شود، روی هر تلفن همراه دیگری وارد شوید. با بهروزرسانی اپلکیشن و یا تغییر گوشی موبایل، اطلاعات از بین نخواهد رفت.

آنلاین بودن فانوس

در اپلیکیشن مدیریت مالی شخصی فانوس دو اتفاق است که نیاز به برقراری اینترنت دارد. بهروز رسانی ارزش دارایی‌های شما (ارز، طلا، سکه، سهام و …) که هر روز ساعت 5 بعد از ظهر انجام می‌شود و به روزرسانی بخش سرمایه‌گذاری و وام‌ها که هر دوی اینها نیاز به اینترنت دارند تا شما بتوانید این اطلاعات را بهروز شده مشاهده نمایید. به همین دلیل این اپلیکیشن فقط به صورت آنلاین کار می‌کند.

رایگان بودن فانوس

استفاده از فانوس هزینه ای ندارد و شرکت از کارمزد مربوط به فروش محصولات مالی و بانکی که در بخش سرمایه‌گذاری و وام وجود دارد، منتفع می‌شود، اما امکانات اصلی اپلیکیشن همواره رایگان خواهد بود.

از طریق دکمه زیر می‌توانید فانوس را در نسخه اندروید و IOS دانلود کنید.

دانلود اپلیکیشن فانوس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.